تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قهرمانی تیم نیرو‌های مسلح جمهوری اسلاامی ایران در مسابقات تیر و کمان ارتش‌های جهان

قهرمانی تیم نیرو های مسلح جکهوری اسلاامی ایران در مسابقات تیر و کمان ارتش های جهانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از  روابط عمومی ستاد ارتش، تیم تیروکمان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قهرمان مسابقات تیروکمان ارتش های جهان (سیزم) شد. پس از کمانداران ایران، تیم های روسیه و چین عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

تیم ایران با حضور ۱۵ ورزشکار زن و مرد در دو بخش کامپوند و ریکرو موفق به کسب هفت مدال رنگارنگ شامل سه مدال طلا، یک نقره و سه برنز شد و در مجموع تیمی قهرمان این مسابقات شد.

کامپوند

کمانداران ایران در بخش کامپوند تیمی مردان مدال طلا را به دست آوردند و رتبه های دوم و سوم توسط روسیه و سریلانکا تصاحب شد.
در کامپوند تیمی بانوان، کمانداران ایران مدال طلا و برنز را به گردن آویختند و مدال نقره به تیم روسیه رسید.
در کامپوند انفرادی مردان، مدال های طلا و نقره به نمایندگان ایران و مدال برنز به نماینده روسیه تعلق گرفت.
همچنین در کامپوند انفرادی بانوان، کمانداران روس در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و نماینده ایران مدال برنز را تصاحب کرد.

ریکرو

در ریکرو تیمی بانوان، تیم های کره شمالی، روسیه و ایران به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند در ریکرو تیمی مردان نیز کشورهای چین، کره شمالی و روسیه عناوین برتر را کسب کردند.

همچنین در ریکرو انفرادی زنان نمایندگان روسیه، کره شمالی و ایران و در بخش انفرادی مردان چین، روسیه و کره شمالی عناوین برتر را تصاحب کردند.


این مسابقات به عنوان اولین دوره با شرکت هفت تیم شامل کشورهای روسیه، چین، کره شمالی، اوکراین، سریلانکا، برزیل و تیم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۲۱ الی ۲۵ آبان به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد.
بیش از ۹۰ ورزشکار زن و مرد در دو بخش کامپوند و ریکرو به مدت سه روز در سایت تیروکمان ورزشگاه آزادی تهران به رقابت پرداختند.

انتهای پیام /

قهرمانی تیم تیر و کمان ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ارتش های جهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قهرمانی تیم نیرو‌های مسلح جمهوری اسلاامی ایران در مسابقات تیر و کمان ارتش‌های جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..