تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس به دنبال افزایش امتیاز در لیگ/سرخ پوشان قوی در دفاع، ضعیف در حمله

تیم فوتبال پرسپولیس از همین هفته دوباره به لیگ برتر برمی گردد تا به دنبال افزایش امتیازاتش باشد.

<a class='no-color' href='http://newsfa.ir/'> پرسپولیس </a> به دنبال افزایش امتیاز در لیگ/سرخ پوشان قوی در دفاع، ضعیف در حمله سرخپوشان تا قبل از بازی دوشنبه پیش رو  مقابل پیکان، ۹ دیدار در لیگ برتر انجام داده اند که در این ۹ بازی تنها ۹ گل به ثمر رسانده اند و در جدول گلزنی، تیم دهم هستند. البته سرخپوشان سه بازی عقب‌افتاده هم دارند، اما نگاهی به میانگین گلزنی آن‌ها نشان می‌دهد خط حمله پرسپولیس حال و روز خوبی ندارد و با میانگین یک گل در هر بازی در حد و اندازه یک تیم قهرمان ظاهر نشده است.

در حال حاضر این ۹ گل توسط ۵ بازی کن به ثمر رسیده و یک گل هم توسط حامد شیری، مدافع نساجی، زده شده است. از سوی دیگر آقای گل فصل گذشته یعنی علی علیپور فاصله زیادی با صدر جدول گلزنان پیدا کرده و این در حالی است که کی‌روش استنلی به اندازه مجموع تمامی بازی کنان پرسپولیس گل زده و تعداد گل‌هایش با تعداد گل‌های پرسپولیس که عدد ۹ است برابری می‌کند.

البته این همه ماجرا نیست؛ پرسپولیس در ۹ بازی این فصل لیگ ۳ گل دریافت کرده و این یعنی میانگین ۰/۳۳ گل در هر بازی   که نسبت به آمار دو فصل گذشته، گل‌های دریافتی پرسپولیس کاهش چشمگیری داشته است.

پرسپولیس لیگ شانزدهم ۰/۴۶ گل در هر بازی خورد و فصل گذشته این آمار به ۰/۵۰ در هر بازی افزایش پیدا کرد که باید  دید در ادامه فصل و با مصدومیت انصاری و ماهینی و آمدن شیری، وضعیت به چه شکل خواهد شد. فعلا همه آمار‌ها گواه از خط دفاع قدرتمند و خط حمله نسبتا ضعیف سرخپوشان می‌دهد.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/610119

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

آیا زندگی شما نمونه خوبی از قوانین مورفی است؟

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...

آرشیو کوتاه و خواندنی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس به دنبال افزایش امتیاز در لیگ/سرخ پوشان قوی در دفاع، ضعیف در حمله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..