تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آبی‌ها باز هم در چمن مصنوعی تمرین کردند

۷۹۷۴۲۸

۳۲ بازدید

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال به دلیل بارش شدید باران در چمن مصنوعی برگزار شد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال از ساعت 11 امروز در ورزشگاه صنایع دفاع و در حالی که باران شدیدی می بارید تمرینات خود را پیگیری کرد. به دلیل بارش باران تمرین امروز باز هم در مین چمن منصوعی برگزار شد.

* در ابتدای تمرین شفر برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت و سپس آنها به گرم کردن بدن های خود پرداختند. استقلالی ها در بخش بعد آقا وسط در گروه های چند نفره را انجام داده و سپس فوتبال بازی کردند. در جریان بازی درون تیمی استقلالی ها حلقه اتحاد زدند.

* بازیکنان ملی پوش امید و بزرگسالان استقلال غایبان تمرین امروز این تیم بودند.

* وینفرد شفر در تمرین امروز از کنار زمین برنامه های تاکتیکی شاگردانش را زیر نظر گرفت و بیژن طاهری هم در کنار بازیکنان پا به توپ شد.

*مرتضی آقاخان و داریوش شجاعیان امروز به صورت اختصاصی تمرین کردند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آبی‌ها باز هم در چمن مصنوعی تمرین کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..