تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس برای قهرمانی جشن برگزار می‌کند

۷۹۷۴۲۶

۳۹ بازدید

مسئولان باشگاه پرسپویس برای تحویل کاپ قهرمانی سوپرجام و همچنین نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا قصد برگزاری جشن دارند که به زودی آن را برگزار خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پرسپولیس در هفته‌ای که گذشت به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رسید و روز چهارشنبه هم کاپ قهرمانی سوپرجام از سوی سازمان لیگ به این تیم اهدا شد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در همین زمینه قصد دارند به زودی جشنی با حضور پیشکسوتان و هواداران این تیم برگزار کنند تا از زحماتی که برای موفقیت‌های اخیر پرسپولیس کشیده شده و همچنین حمایت‌هایی که از این تیم صورت گرفته از هواداران و پیشکسوتان قدردانی کنند. زمان و مکان این جشن مشخص نیست.

البته مسئولان باشگاه پرسپولیس جشن قهرمانی سوپرجام را در یکی از بازی‌های خانگی این تیم در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد، اما برای نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا این جشن در یکی از تالارهای تهران برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس برای قهرمانی جشن برگزار می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..