تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خداحافظی رئیس باشگاه خبرنگاران جوان/ اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در صداوسیما

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهلت بازنشستگان مشمول قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان شنبه آینده (۲۶ آبان ۹۷) به پایان می‌رسد.

در همین راستا مجتبی ستوده نیا صبح پنجشنبه با حضور در باشگاه خبرنگاران جوان از همکاران خود خداحافظی و مسئولیت‌هایش را واگذار کرد. بسیاری دیگر از مدیران صداوسیما نیز شامل قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در نهادهای دولتی و اجرایی می‌شوند البته برخی از آن‌ها به دنبال یافتن راهی برای ماندگار شدن و معافیت از این قانون هستند

۲۴۱۲۴۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خداحافظی رئیس باشگاه خبرنگاران جوان/ اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در صداوسیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..