تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین Pixel 3 منتشر شدند

نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین Pixel 3 منتشر شدندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل بالاخره تصمیم گرفته است که یک قابلیت دید در شب (Night Sight) را به دوربین‌های پرچمداران جدید خود اضافه کند. این قابلیت اخیرا با یک اپلیکیشن برای دوربین‌های گوشی‌های هوشمند ارائه می‌شود که از طریق پلی استور گوگل برای Pixel 3 و Pixel 3 XL منتشر شده است. دید در شب قابلیتی جدید برای گوشی‌های 2018 پیکسل است که عملکرد دوربین گوشی‌ را در نور کم بهبود می‌بخشد. عملکرد این قابلیت شبیه به حالت شب دوربین‌های پرچمداران هوآوی است.

دید در شب چند تصویر را به صورت مکرر و طولانی مدت می‌گیرد و آن‌ها را کنار هم قرار می‌دهد. دوربین پیکسل جابجایی دست را تشخیص می‌دهد و طول مدت زمان شاتر را به صورت خودکار تنظیم می‌کند و در حالی که این تصاویر کنار هم انباشته می‌شوند، اصلاح هم می‌شوند. اگر گوشی تشخیص دهد که با دست نگه داشته شده است، زمان دید در شب کوتاه‌تر خواهد شد اما اگر دوربین روی ترای‌پاد قرار گرفته باشد، دوربین اکپوژر را رطولانی‌تر می‌کند تا نویزها به طور کامل حذف شوند. در هر دو حالت، قابلیت دید در شب بیشتر از عکس‌های معمولی برای گرفته شدن زمان می‌گیرند اما نتایج ارزش این صبر را دارند.

در مقایسه با تصاویر استاندارد، تصاویر با قابلیت Night Sight اکسپوژر بهتری دارند و نویز ISO بالا که همین طور انتظار می‌رود. گوگل طرح ریزی تن گسترده‌ای را انجام می‌دهد که باعث می‌شود تصاویر به صورت بهتری نمایان می‌شوند. البته این قابلیت هنوز محدودیت‌هایی دارد اما در هر حال به صورت گسترده‌ای عکسبرداری در نور کم را بهبود می‌بخشد.

به طور کلی، این قابلیت جدید اضافه شده به پرچمداران گوگل، روی اجسام ثابت بهتر کار می‌کند. یعنی خود دوربین و خود جسم باید ثابت باشند. بهترین نتایج از دوربین این گوشی‌ها و این قابلیت زمانی گرفته می‌شود که دستگاه هوشمند روی ترای‌پاد قرار گیرد که در این حالت، دوربین تعداد تصاویر بیشتری را می‌گیرد و اکسپوژرهای طولانی تصاویر با کیفیت بهتری را ارائه می‌دهد. افرادی که علاقه به عکاسی در شب دارند و از گوشی‌های پیکسل برای این فعالیت خود استفاده می‌کنند، این قابلیت جدید بهترین امکان برای آن‌هاست.

در ادامه نمونه تصاویر گرفته شده با قابلیت Night Sight گوشی‌های پیکسل را مشاهده کنید.

نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین Pixel 3 منتشر شدند

نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین Pixel 3 منتشر شدند

نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین Pixel 3 منتشر شدند

نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین Pixel 3 منتشر شدند

بیشتر بخوانید: گوگل Pixel 3 در حین شارژ شدن داغ می‌شود +تصاویر

انتهای پیام/

نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین پرچمداران گوگل را ببینید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین Pixel 3 منتشر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..