تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعیین تکلیف فوری وضعیت زمین‌های ساحلی واگذار شده در جویبار

ساعت: 11:03 منتشر شده در مورخ: 1397/08/25 شناسه خبر: 1428653

نمایندگان مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی بر تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر وضعیت زمین‌های ساحلی واگذار شده به اشخاص در شهرستان جویبار تأکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عبدالله‌رضیان پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان جویبار با بیان اینکه 13 آبان برای استکبار نقطه عطفی برای فشار به ملت ایران بود گفت: نه تنها نقشه آمریکا برای فشار علیه ملت ایران عملی نشد بلکه منجر به وحدت، انسجام و مصمم شدن مردم و مسئولین برای مقابله با تحریم‌ها شد.

وی با اشاره به اینکه ملت ما سربلند ازاین امتحان سخت بیرون خواهد آمد، تأکید کرد: در این شرایط باید در کنار مردم باشیم و از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات مردم کوتاهی نکنیم.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدون تعارف و اغماض باید در برابر اخلال‌گران اقتصادی ایستاد زیرا سوءاستفاده از مردم در این وضعیت یک خیانت بزرگ است.

رضیان، کشاورزی را زیربنای شهرستان جویبار دانست و افزود: مهم‌ترین مسئله دراین بخش آب است که باید توسعه زیرساخت‌های منابع آبی و کانال‌های انتقال آب جدی گرفته شود.

وی همچنین به مسئله راه به عنوان یکی دیگر از مشکلات این شهرستان اشاره و عنوان کرد: این مشکل در کل استان وجود دارد که باید از ظرفیت مهندس اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی که به مشکلات این منطقه آگاه است به درستی استفاده کنیم.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی بر ساماندهی اراضی ساحلی جویبار تأکید و خاطرنشان کرد: 60 درصد از اراضی ساحلی جویبار به صورت رانتی واگذار شدند که باید افرادی که این زمین‌های بیت المال را در اختیار گرفتند امروز پاسخگو باشند که تا به حال چه کردند.

سید علی ادیانی دیگر نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در این جلسه در این‌باره تأکید کرد: برخی از افراد زمین‌های بیت‌المال ساحلی جویبار را به اسارت گرفتند که هرچه زودتر باید این وضعیت تعیین تکلیف شود.

وی از فرماندار جویبار خواست تا در مسئله آب شرب و کشاورزی و همچنین مشکلات راه‌های شهرستان به صورت جدی پیگیر باشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمی‌توان کشور را به توصیه یک نهاد بین‌المللی یا فردی اداره کرد گفت: کشور را نمی‌توان با توصیه یک نهاد بین‌المللی که ماهیت استعماری و استکباری یا با امضای یک فرد بیگانه اداره کرد.

ادیانی افزود: تجربه نشان داد در مراکزی که توصیه نفوذ نکرد با اقتدار پیش رفتیم.

وی با اشاره به اینکه مردم رکن اصلی انقلاب و کشور هستند گفت: مردم از ما مسئولان و مدیران انتظار ویژه‌ای دارند و از برخی از دستگاه‌های اجرایی گلایه‌مند هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعیین تکلیف فوری وضعیت زمین‌های ساحلی واگذار شده در جویبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..