تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی‌اعتنای و تبعیض را نمی‌پذیرم/ تکریم ارباب رجوع در اولویت قرار گیرد

ساعت: 11:03 منتشر شده در مورخ: 1397/08/25 شناسه خبر: 1428656

فرماندار مرکز مازندران با اعلام اینکه مردم کاستی‌ها را تحمل می‌کنند، گفت: بی‌اعتنای و تبعیض زمینه نگرانی مردم را به وجود می آورد و بنده این موضوع را در شهرستان ساری نمی‌پذیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عباسعلی رضایی پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری ساری با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: سرانه مطالعه در مرکز استان مازندران باید ارتقاء یابد.

وی با اعلام اینکه سرانه کتابخانه‌ها در ساری باید افزایش یابد، گفت: چهار کتابخانه تا پایان سال اضافه می‌شود و باید از ظرفیت ساختمان‌های بلااستفاده برای توسعه کتابخانه‌ها استفاده کنیم.

فرماندار ساری با اعلام اینکه ساری مرکز علویان است، یادآور شد: از همه ظرفیت‌ها برای توسعه کتابخوانی استفاده می‌کنیم.

این مسؤول یادآور شد: فرهنگ وقف در جامعه باید نهادینه شود و همه جامعه به وقف نگاه اعتقادی پررنگ داشته باشند، این موضوع جزء شعائر دینی ما است.

رضایی خواستار تکریم ارباب رجوع در سطح شهرستان ساری شد و گفت: با توجه به رقم تخصیص اعتبارات عمرانی مدیران نسبت به توسعه فعالیت عمرانی اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه مدیران همت کنند و پروژه‌ها را شروع کنند، ادامه داد: از تعدد پروژه‌ها جلوگیری شده و فاصله پروژه کاهش یافته تا مردم حلاوت و شیرینی افتتاحیه پروژه‌ها را بچشند.

فرماندار ساری در ادامه با اعلام اینکه مدیران حق ندارند نسبت به ارباب رجوع بی‌اعتنا باشند، افزود: مدیری حق ندارد در محل کارش حضور داشته باشد و در زمان مراجعه ارباب رجوع آنها را به روز سه‌شنبه ملاقات عمومی ارجاع دهند.

رضایی با اعلام اینکه مردم کاستی‌ها را تحمل می‌کنند، گفت: بی‌اعتنای و تبعیض زمینه نگرانی مردم را به وجود می آورد و بنده این موضوع را در شهرستان ساری نمی‌پذیریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی‌اعتنای و تبعیض را نمی‌پذیرم/ تکریم ارباب رجوع در اولویت قرار گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..