تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقاطع محل تصادف مرحوم نوربخش از نظر هندسی ‌دچار مشکل است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در گلستان:

 تقاطع محل تصادف مرحوم نوربخش از نظر هندسی ‌دچار مشکل است به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در مراسم وداع با پیکر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاون وی اظهار داشت: این دو بزرگوار و خدمتگزارکه هم رزمنده و هم آزاده بودند و هم خدمتگزار خوبی برای مردم کشور بودند متاسفانه در راه خدمتگزاری به مردم دچار سانحه شدند.

وی با بیان اینکه آرزو می‌کنم ‌روح این بزرگواران با روح شهدای صدر ا‌سلام محشور شود، افزود: درگذشت این دو مرحوم ‌شهادت‌گونه بود یعنی کارشان برای خدمت به مردم بود و در روز‌ پنجشنبه که معمولا ‌تعطیل است ‌اینها برای خدمتگزاری به مردم سر از پا نمی‌شناختند.

سردار مهری با بیان اینکه سوابق این دو مرحوم‌ نشان می‌دهد ‌برای خدمت بیشتر به مردم تلاش بی وقفه داشتند، گفت: ‌‌روز گذشته ‌از صحنه تصادف بازدید داشتم. در استان گلستان تعداد‌ی نقاط‌ حادثه‌خیز وجود دارد و ‌بریدگی‌ها و تقاطع‌های‌ سطح جاده اصلی استان گلستان ‌دچار مشکلات هندسی است و امیدواریم با پیگیری‌های‌ پلیس راه ‌این نقاط حادثه‌خیز برطرف شود.‌

  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در پاسخ به نتایج بررسی های پلیس درباره حادثه، گفت: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است و از آن جا که در حوادث جاده، راننده و وسایل نقلیه بررسی می شود، پس از جمع بندی نتیجه قطعی اعلام می شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تدابیر راهنمایی برای سفر این مسئولان در نظر گرفته نشد، ادامه داد: معمولا در سطح استان ها وقتی برنامه تنظیم شده ای برای سفر مسئولان به پلیس اعلام شود برنامه ای داریم لذا باید این مورد بررسی شود که برنامه سفر اعلام شده یا نه.

مهری اضافه کرد: وقتی مسئولان برای هر مراسمی تشریف می آورند برنامه خود را اعلام می کنند تا کنترل ترافیک اعلام شود ولی در جاده شرایط خاصی دارد و برنامه ریزی خاصی انجام می دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تصریح کرد: گلستان یکی از استان هایی است که تقاطع های هم سطح و دوربرگردان های خطرناک دارد.

سردار مهری یادآور شد: در گلستان بیش از ۸۰ نقطه حادثه خیز داشتیم که دوربرگردان های آن باید اصلاح هندسی شوند؛ دوبرگردان ها به این شکل مورد تایید پلیس نیست.

انتهای پیام/س

گلستان 80 نقطه حادثه خیز وجود دارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقاطع محل تصادف مرحوم نوربخش از نظر هندسی ‌دچار مشکل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..