تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی توجهی تماشاگران به تشویق دو ستاره جدا شده پرسپولیس

در حاشیه بازی دوستانه ایران و ترینیداد، تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی تمایلی به تشویق دو ستاره جدا شده پرسپولیس نشان ندادند

دو ستاره جدا شده پرسپولیس تحریم شدند!

قبل از شروع دیدار تیم ملی ایران مقابل ترینیداد و توباگو، همه بازیکنان ایران برای گرم کردن وارد زمین شدند. در این لحظات، بوقچی‌هایی که عمدتا پرسپولیسی بودند، اقدام به تشویق تک تک بازیکنان کردند.

در این هنگام، وحید امیری و صادق محرمی نه از سوی بوقچی‌ها مورد تشویق قرار گرفتند و نه تماشاگران حاضر در ورزشگاه تمایلی به تشویق آن‌ها نشان دادند.

امیری و محرمی در ابتدای فصل، پرسپولیس را ترک کردند تا لژیونر شوند. حالا محرمی در دینامو زاگرب کرواسی توپ می‌زند و اغلب اوقات نیمکت نشین است و امیری نیز برای ترابزون اسپور بازی می‌کند که البته او نیز شانس‌ چندانی برای حضور در ترکیب اصلی نداشته است.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی توجهی تماشاگران به تشویق دو ستاره جدا شده پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..