تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از اعلام اسامی شرکت‎‌های دانش بنیان معاف از مالیات تا افتتاح نمایشگاه گیاهان دارویی

از اعلام اسامی شرکت‎‌های دانش بنیان معاف از مالیات تا افتتاح نمایشگاه گیاهان داروییبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ هفته گذشته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اخبار متعددی داشت که در این بسته خبری آنها‌ را بازگو ‌می‌کنیم.

چهارمین نمایشگاه گیاهان دارویی و جشنواره طب سنتی ایرانی از صبح 21 آبان‌ماه کار خود را در مصلی تهران آغاز کرد؛ این نمایشگاه با هدف ارتباط میان علم و صنعت به صورت ویژه‌ای با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و برخی از دست‌اندرکاران حوزه صنعت افتتاح شد.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه افتتاحیه چهارمین دوره نمایشگاه گیاهان دارویی و طب سنتی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی مناسب در اقتصاد دانش بنیان گفت: باید از خام فروشی جلوگیری کنیم و فرهنگ متناسب با آن را در کشور ایجاد کنیم و آنچه در خام فروشی اهمیت دارد؛ جلوگیری از فروش آن و صادر کردن محصولات گیاهی و داروهای سنتی است.

محمد حسین عصاره دبیر چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی در نشست خبری این جشنواره درباره صادرات گیاهان دارویی گفت: صادرات اولیه محصولات گیاهان دارویی به ۴۵ میلیارد دلار رسیده و همچنین میزان صادرات محصولات دانش بنیان ۵۲۰ میلیون دلار است؛ نمایشگاه گیاهان دارویی با هدف رشد اقتصادی و آشنا کردن فناوران و مسئولان با یکدیگر نمایشگاه ویژه ای در دل جشنواره اصلی برگزار می‌شود و در این نمایشگاه ۴۷ موضوع وجود دارد و آنها ذیل صنایع عطر، غذا و به طور کلی کشت و گیاهان ‌وجود دارد و تنها برای بازدید مسئولان است.

اسماعیل قادری فر رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نشست خبری چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی با اشاره به برنامه امسال جشنواره گیاهان دارویی اظهار کرد: امسال نقش شتاب دهنده ها و نهادهای ارزش ساز پر رنگ است و به دنبال اشتغال‌زایی برای شرکت ها هستیم و اولین شتاب دهنده تخصصی گیاهان دارویی در حاشیه جشنواره گیاهان دارویی رونمایی می‌شود.

محمد صاحبکار رئیس مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی گفت: اطلاعات 2333 شرکت دانش‌بنیان که تا پایان سال 1396 در «کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان» تایید شده بودند، به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال شد.

پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به طرح توانمندسازی شغلی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان( صدف) بیان کرد: این طرح با هدف توانمندسازی و کمک به دانشجویان و فارغ التحصیلان برای ورود به بازار کار مرتبط و شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالیت در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور به همت شبکه نوآوری تهران معاونت علمی و با مشارکت دانشگاه‌های برتر کشور، آذرماه سال جاری برگزار می شود.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره شرکت‌های دانش بنیان گفت: تاکنون بیش از ۳۶۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور تاسیس شده است و بسیاری از آن‌ها در حوزه پزشکی فعالیت می‌کنند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به مشکل شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: تمام شرکت‌های دانش بنیان برای حل مشکل خود باید به سمت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هدایت شوند تا این نهاد مشکل و چالش آن‌ها را برطرف کند.

علی مرتضی‌ بیرنگ‌ رئیس مرکز تعاملات بین‌الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و  قائم مقام معاون علمی در امور بین الملل در  گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برنامه‌های توسعه کسب و کار حوزه بین‌الملل در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: نیمه دوم آذر ماه معاون علمی و فناوری به همراه تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در اجلاس سالانه علم و فناوری و به عنوان مهمان ویژه به کشور آفریقا می‌روند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از اعلام اسامی شرکت‎‌های دانش بنیان معاف از مالیات تا افتتاح نمایشگاه گیاهان دارویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..