تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات از ناهنجاری‌های کشور در گرو ارتقای سطح معیشت معلمان/ آموزش و پرورش در اولویت دولت قرار گیرد

دولتیاری///امیرآبادی فراهانی با اشاره به تمهیداتی برای بهبود اوضاع معیشتی معلمان کلید حل این مشکل را اولویت قرار گرفتن آموزش و پرورش دانست.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تمهیدات درنظر گرفته شده برای بودجه آموزش و پرورش در سال آینده اظهار کرد: آموزش و پرورش در کشور باید یک اولویت باشد و اجرای سند تحول بنیادین نیازمند اعتبار است بنابراین باید در دولت و مجلس اراده قوی برای این موضوع ایجاد شود.

وی افزود: سطح معیشت معلمان برای نجات از بسیاری مشکلات کشور نیازمند ارتقا است که این مهم از طریق بهبود اعتبارات آ‌موزش و پرورش میسر می‌شود.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی معلمان  برای بهبود وضعیت معیشتی آنها گفت: این موضوع بر اساس توانمندی‌های علمی و عملی معلمان در محیط کار باید لحاظ شود تا ضمن ارتقای عملکردی در معیشت هم شاهد گام‌های مثبت باشیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: دولت باید برای یک بار هم که شده همان طور که به بهداشت و درمان برای خدمات‌رسانی کمک بزرگی کرد به آموزش و پرورش اهمیت دهد و آن را در اولویت قرار دهد.

وی با تأکید بر ارتقای جایگاه آموزش و پرورش در قرار گرفتن در اولویت‌های نخستین کشور بیان کرد: مجلس هم در کنار دولت باید موافقت خود را اعلام کند و تلاش‌هایی را در جهت ارتقای این جایگاه داشته باشد تا نگاه دولت به این نهاد تثبیت شود.

امیرآبادی فراهانی بیان کرد: یکی از مسیرهای آرامش بخشیدن به جامعه بهبود وضعیت نظام تعلیم و تربیت است و بسیاری از ناهنجاری‌هایی که جامعه را تهدید می‌کند نیازمند تقویت جایگاه آموزش و پرورش بوده تا دچار آن نشویم.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مجلس در نهایت برای کمک به آموزش و پرورش می‌تواند اعتبار آن را تا سقفی معین افزایش دهد اما برای اینکه شرایط به طور دائمی در آموزش و پرورش مثبت باشد نیازمند حمایت‌های دولت است تا  آن را با نگاهی خاص مورد توجه قرار دهند البته مجلس در رتبه بندی معلمان، جذب نیروی انسانی و مواردی از این قبیل می‌تواند وارد عمل شود تا سال های آتی دچار بحران جدی نباشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات از ناهنجاری‌های کشور در گرو ارتقای سطح معیشت معلمان/ آموزش و پرورش در اولویت دولت قرار گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..