تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ضیایی پرور به عاملان اصلی تصادف مرگبار رییس سازمان تأمین اجتماعی+ تصویر

واکنش ضیایی پرور به عاملان اصلی تصادف مرگبار رییس تأمین اجتماعی+تصویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛خودرو تویوتا لندکروز حامل مرحومان تقی نوربخش رییس فقید سازمان تامین اجتماعی و دو نفر از مدیران ستادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز پنجشنبه در حومه گرگان با یک دستگاه تریلی که از غرب به شرق استان گلستان در حرکت بود به شدت برخورد کرده و بر اثر آن تقی نوربخش و عبدالرحمن تاج الدین از مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان و علیرغم تلاش پزشکان جان خود را از دست دادند.

همچنین خلیل حنیف مدیر کل استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این حادثه دچار مصدومیت شده که در تاکنون در بیمارستان تحت مداوا است.

علت اصلی سانحه تاکنون مشخص نشده است و راننده تریلی با قرارموقت بازداشت است تا اظهارات وی ضمیمه شود اما بسیاری از مقامات دلیل این سانحه را عدم رعایت ضوابط از سوی رانندگان ارگان های دولتی می دانند.

حمید ضیایی پرور معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در توئیتری به طرز رانندگی رانندگان تیم‌های حامل شخصیت‌ها واکنش نشان داد و نوشت :

"به عنوان كسی كه طی ٢ سال مسؤلیت روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، ٨٠ سفر استانی همراه رییس سازمان رفته ام می گویم: طرز رانندگی تیم های حامل شخصیت‌ها بسیار وحشتناك است، سرعت بالا، رعایت نكردن مقررات و اصرار به حركت كاروانی و راه ندادن به سایر خودروها جزو ویژگی رانندگی آن‌ها است."

بیشتر بخوانید:گریه شریعتمداری در غم از دست دادن معاونش +فیلم 

واکنش ضیایی پرور به عاملان اصلی تصادف مرگبار رییس تأمین اجتماعی+تصویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ضیایی پرور به عاملان اصلی تصادف مرگبار رییس سازمان تأمین اجتماعی+ تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..