تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش گرفتن چند اتوبوس در گاراژ نگه‌داری خودرو

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر آتش‌سوزی در گاراژ نگه‌داری خودرو در جاده خاوران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 7:04 صبح امروز آتش‌سوزی در گاراژ نگه‌داری خودرو در جاده خاوران، بعد از پل سیمان به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه گاراژ حدوداً 4 هزار متری و محل نگه‌داری خودرو بود؛ تعداد زیادی از خودروها اسقاطی بوده اما چهار دستگاه اتوبوس شخصی بین شهری از انواع مختلف که نه اسقاطی و نه صفر بودند، در محل دچار حریق شدند.

وی ادامه داد: بخشهای زیادی از آنها و حتی مخزن گازوئیل یکی از خودروها شعله‌ور شده و آتش به سرعت در حال سرایت به خودروهای مجاور بود.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت، تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده، در نهایت آتش خاموش و از گسترش به اطراف جلوگیری شد و هم‌اکنون نیز نیروها مشغول ایمن‌سازی و لکه‌گیری محل حادثه هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش گرفتن چند اتوبوس در گاراژ نگه‌داری خودرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..