تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتابخانه عمومی تربت جام با کمبود نیرو، فضای فیزیکی و کتاب مواجه است

کتابخانه عمومی تربت جام با کمبود نیرو، فضای فیزیکی و کتاب مواجه استامیری جامی رئیس کتابخانه‌های عمومی تربت جام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت:کمبود نیروی انسانی، فضای فیزیکی، کتاب موضوعات درسی، کمک آموزشی، و همچنین عدم تحقق نیم درصد شهرداری‌ها و نبود خیرین کتابخانه ساز از جمله مشکلات کتابخانه‌ها است.

وی با اشاره به سرانه مطالعه و کتب موجود در کتابخانه‌ها افزود:سرانه مطالعه آنچه در جامعه مشهود است کتاب "نخواندن "است و دیگر صحبت از مطالعه نیست بلکه باید اصل خواندن مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی ادامه داد:به ازای هر شهروند باید چهار نسخه کتاب وجود داشته باشد این درصورتی است که متاسفانه در تربت جام کمتر از یک نسخه کتاب موجود است.

امیری با اشاره به کاهش فرهنگ مطالعه در جامعه گفت:برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه باید سرمایه گذاری بر روی کودکان و‌نوجوانان صورت گیردو با معرفی کتاب، ایجاد انگیزه خواندن، گفتگوی گروهی کتاب، فعالیت‌های هنری کتاب، نقاشی دیواری و. می‌توان فرهنگ مطاله را در جامعه افزایش داد.


وی با اشاره به تشویق بزرگسالان به فرهنگ مطالعه تصریح کرد:برای بزرگسالان با تقویت کتابخانه‌های عمومی به لحاظ کیفی بودن منابع، اهدای کتاب به مناطق محروم، ارائه خدمات از طربق فضای مجازی، تعبیه امکانات در فضای شهری مثل پارکها، بوستانها، مراکز درمانی، ورزشی، مدارس، بانکها، ادارات جهت دسترسی آسان افراد به کتاب و ارائه خدمات خارج از کتابخانه از جمله راه‌های ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه است.

انتهای پیام//ز.ج


در کتابخانه ها با کمبود امکانات مواجه هستیم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتابخانه عمومی تربت جام با کمبود نیرو، فضای فیزیکی و کتاب مواجه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..