تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخفیف ۲۰ درصدی ناشران در نمایشگاه کتاب مشهد

تخفیف ۲۰ درصدی ناشران در نمایشگاه کتاب مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، افشین تحفه گر معاون فرهنگی و مطبوعاتی ارشاد خراسان رضوی گفت: بازدیدکنندگان در نمایشگاه می‌توانند علاوه بر تخفیف ناشران، با تهیه بن کتاب از ۲۰ درصد تخفیف دیگر برخوردار شوند و فردی که بن کتاب تهیه کند در مجموع  از تخفیف ۴۰ درصدی در خرید کتاب برخوردار می‌شود.


وی افزود: براساس آخرین آماری که از متقاضیان حضور در نمایشگاه کتاب مشهد داریم، ۸۵۰ ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب مشهد ثبت نام کرده‌اند.


نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد از دوم تا هشتم آذر ماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام//م. م

تخفیف ۴۰ درصدی کتاب‌های نمایشگاه کتاب مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخفیف ۲۰ درصدی ناشران در نمایشگاه کتاب مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..