تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم وداع با پیکر مدیرعامل و معاون سازمان تأمین اجتماعی در گرگان + تصاویر و فیلم

ساعت: 10:48 منتشر شده در مورخ: 1397/08/25 شناسه خبر: 1428678

مراسم ادای احترام و وداع با پیکر دکتر نوربخش و تاج الدین رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی کشور با حضور شریعتمداری وزیر کار و ربیعی وزیر سابق کار در گرگان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، مراسم وداع با پیکر سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی از دقایقی پیش با حضور وزیر کار، تعاون و رفاع اجتماعی و دیگر مسئولان ملی و استانی در مقابل بیمارستان حکیم جرجانی گرگان برگزار شد.

پیکر این 2 مرحوم قرار است پس از این مراسم برای تشییع و خاکسپاری به تهران منتقل شود.

سیدتقی نوربخش و عبدالرحمن تاج‌الدین از همراهان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به گرگان بودند که عصر دیروز بر اثر تصادف در محور کردکوی ــ گرگان مصدوم شدند و در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

متأسفانه تلاش‌های تیم پزشکی برای نجات جان این دو نفر اثرگذار نبود و به‌ علت شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

همچنین خلیل حنیف معاون امور استان‌های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز در این تصادف به شدت مصدوم شد که در بیمارستان 5 آذر گرگان بستری و شرایط مساعدی دارد.

kar 10

kar 10

kar 10

kar 10

kar 10

kar 10

kar 10

kar 10

kar 10

kar 10

kar 10

kar 10

kar 10

kar 10

kar 10

kar 10

Kar 1

Kar 1

Kar 1

Kar 1

Kar 1

Kar 1

Kar 1

Kar 1

kar 10

kar 10

مراسم وداع با پیکر دو معاون وزیر کار در گرگان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم وداع با پیکر مدیرعامل و معاون سازمان تأمین اجتماعی در گرگان + تصاویر و فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..