تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسافران اتوبوس حادثه دیده در مرز مهران نجات یافتند

مسافران اتوبوس حادثه دیده در مرز مهران نجات یافتندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،   سرهنگ رضا همتی زاده  رئیس پلیس راه ایلام اظهار داشت: ساعتی پیش در محدوده پل زائر به پایانه مرزی مهران یک دستگاه اتوبوس به علت شدت بارندگی از مسیر منحرف می شود.

وی افزود: در نخستین فرصت نیروهای پلیس راه ، هلال احمر و راهداری به کمک مسافران این اتوبوس شتافته و آنها را با یک دستگاه اتوبوس دیگر منتقل می کنند.

رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: در این حادثه که به دلیل جمع شدن آب در سطح جاده و لغزندگی مسیر رخ داده است هیچکدام از مسافران آسیب ندیده اند.

سرهنگ همتی زاده تاکید کرد: بر اثر بارش های سنگین که از روز گذشته در مناطق مختلف استان آغاز شده شاهد جاری شدن روان آب ها در سطح جاده ها هستیم که باید رانندگان با دقت و احتیاط بیشتری تردد کنند.

وی اضافه کرد: در برخی نقاط همچون مسیر مورموری به دشت آبدانان ریزش کوه گزارش شده که در نخستین فرصت پاکسازی و هم اکنون تمامی جاده های استان ایلام باز هستند.

وی گفت: هم اکنون بارندگی در شهرستان های جنوبی قطع شده ولی در مناطق شمالی همچنان بارندگی ادامه دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/س

 انحراف به چپ اتوبوس بر اثر لغزندگی جاده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسافران اتوبوس حادثه دیده در مرز مهران نجات یافتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..