تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از دانلود برنامه ویرایش ویدیو تا جدیدترین نسخه پیام‌رسان بله

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود Muslim Pro Premium 9.8.4 - برنامه مذهبی اندروید

Muslim Pro توسط میلیون ها نفر از مسلمانان در سراسر جهان به عنوان دقیق ترین وقت نماز و برنامه اذان در دستگاه های تلفن همراه شناخته شده است. Muslim Pro همچنین دارای ویژگی های کامل قرآن با خط ها، فونتیک ها، ترجمه ها و قرائت های صوتی عربی و همچنین به عنوان یک تعیین کننده قبله، یک تقویم هجری اسلامی، یک نقشه از رستوران های حلال و مساجد و دعا می باشد.

Muslim Pro برنامه جامع مذهبی

دانلود گوگل ترنسلیت Google Translate 5.25.1 برنامه مترجم گوگل اندروید

مترجم گوگل در هر بروزرسانی از قابلیت های متنوع و جدیدی رونمایی می‌کند. به وسیله مترجم گوگل (گوگل ترنسلیت)  به راحتی  با گرفتن عکس از یک متن آن را ترجمه کنید و نیز  با فناوری واقعیت مجازی این شرکت به صورت آنلاین با استفاده از دوربین گوشی خود نوشته های مختلف اطرافتان، مانند تابلو ها را به صورت ترجمه شده ببینید.

 مترجم گوگل (گوگل ترنسلیت) در جدیدترین ویژگی که تحولی بزرگ را در این مترجم ایجاد کرده شبکه عصبی هوشمندی را معرفی کرده است که به جای ترجمه کلمه به کلمه متون را به صورت جمله  یکجا ترجمه میکند، در نتیجه ترجمه ای دقیقتر و نزدیکتر به واقعیت ارائه خواهد داد. 

این نرم افزار تا به حال نزدیک به عدد باور نکردنی  یک تریلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است و امتیاز عالی 4.4 از 5.0 را از کاربران دریافت کرده است.

دانلود مترجم گوگل Google Translate ؛ ترجمه قدرتمند با گوگل ترنسلیت

دانلود 8.10.21 Google Gmail – برنامه رسمی جیمیل برای اندروید

با استفاده از نرم افزار رسمی Gmail می توانید بدون مشکل در سریع ترین زمان به صندوق نامه های الکترونیکی جیمل دسترسی پیدا کنید. در برخی مواقع ممکن است بر اساس مشکلاتی که در مرورگر های گوشی های هوشمند وجود دارد، دسترسی به صندوق نامه های الکترونیکی مختل شود. 

از ویژگی های ارزشمند این نرم افزار می توان ورود با چند حساب کاربری، مشاهده و ذخیره فایل های پیوست و ارسال نامه الکترونیکی نام برد.

دانلود جیمیل- Gmail برای اندروید و ios ؛ دسترسی سریع به سرویس پست الکترونیک گوگل

دانلود USB Audio Player PRO 4.4.1 برنامه پخش کننده صوتی USB اندروید

به وسیله نرم افزار USB Audio Player PRO می توانید فایل های صوتی موجود در فلش خود که به واسطه کابل OTG به گوشی تان متصل شده را اجرا کنید. این پلیر قدرتمند که سرعت قابل قبولی دارد، می تواند تمامی فایل های صوتی ها را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود نرم افزار همتا Hamta 1.6.3؛ برنامه رجیستری تلفن همراه

طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری) با هدف جلوگیری از فعالیت گوشی‌های تلفن همراه که از مبادی غیر رسمی به کشور وارد می‌شوند، اجرا شده و نرم‌افزار همتا، جهت سهولت انجام کلیه امور مربوط به این طرح برای کاربران تلفن همراه، ایجاد شده است.

استعلام اصالت دستگاه است. پیش از خرید تلفن همراه، کاربر می‌تواند با استعلام شناسه 15 رقمی (IMEI) دستگاه مدنظر خود، از وضعیت دستگاه از نظر قانونی بودن یا نبودن آن آگاه شود و از خرید خود اطمینان حاصل کند.


دانلود نرم افزار همتا Hamta 1.6.3؛ برنامه رجیستری تلفن همراه

دانلود پیام رسان بله نسخه 3.50 ؛ تغییر ساختار صفحه‌ «ویترین»

پیام رسان بله، اپلیکیشنی است که علاوه بر داشتن امکانات یک شبکه اجتماعی از قبیل: ارسال پیام، ارسال تصویر، ویدئو و صوت، تشکیل گروه یا کانال و... ، دارای ویژگی هایی است که با استفاده از آن می‌توانید کارهای مربوط به امور بانکی را نیز انجام دهید.

پیام رسان بله برای پلتفرم های اندروید و آی‌اواس منتشر شده که در ادامه می توانید آن را دریافت کنید. نسخه وب این پیام رسان نیز از طریق مرورگرهای مختلف قابل دسترسی است.

دانلود پیام رسان بله 3.22؛ گفتگو همراه با انجام امور بانکی

دانلود jetAudio Music Player Plus 9.6.1 موزیک پلیر جت آیدیو اندروید

نرم افزار jetAudio یکی از قدرتمندترین پلیرهای گوشی های هوشمند است. این نرم افزار ابتدا برای کامپیوتر عرضه شد اما به دلیل استقبال فراوان کاربران، نسخه موبایل آن نیز عرضه شد.

این نرم افزار اکنون با داشتن بیشترین امتیاز در بین پلیرها، به عنوان محبوب ترین پخش کننده صوتی انتخاب شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید موزیک های خود را با کیفیت بالا و در محیط کاربری بسیار زیبا و دلنشین گوشی دهید و از آن لذت ببرید.


jetAudio Music Player Plus –

دانلود VideoShow Pro – Video Editor 8.1.5rc - برنامه ویرایش ویدیو برای اندروید

VideoShow یک نرم افزار قدرتمندرترین جهت ویرایش ویدیو در گوشی های هوشمند است. به‌وسیله این برنامه می‌توانید با عملیات ساده از تصاویر و ویدیوهای خود آثاری بسیار زیبا پدید بیاورید. با استفاده از این نرم افزار می توانید کارهایی همانند نرم افزار پریمیر از جمله تغییر صدا، جابجایی صدا، گذاشتن افکت روی ویدئو، کات زدن، کراپ کردن، نقاشی کشیدن روی فیلم و ... را انجام دهید. نرم افزار VideoShow در گوگل پلی حدود 3 میلیون بار دانلود شده است و توانسته نمره عالی 4.5 از را نیز کسب کند.

دانلود Caynax Alarm clock PRO 9.1.3 - ساعت زنگدار مجهز اندروید

برنامه ریزی در دنیای امروز یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت است. تلاش بدون برنامه ریزی و بدون هدف قطعا سودی نخواهد داشت. یکی از ابزارهای برنامه ریزی همین گوشی های هوشمندی هستند که تقریبا در دست تمام افراد یکی از آنها دیده می‌شود.

نرم افزار Caynax Alarm clock PRO یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای برنامه ریزی و ثبت ساعت زنگ و هشدار است. با استفاده از این نرم افزار دیگر نگران فراموش کردن امور و اهداف مهم خود نباشید، چرا که این گوشی اهدافتان را در ساعت مخصوص خود به شما یادآوری خواهد کرد.

دانلود Caynax Alarm clock PRO 8.7.1 - ساعت زنگدار مجهز اندروید برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Kill Shot Bravo 5.5 بازی تک تیراندازی آنلاین اندروید

بسیاری از کاربران دستگاه های اندرویدی طرفدار بازی های جنگی و اول شخص هستند. در این میان حس جذاب و هیجان آور تک تیرانداز بودن لذتی وصف نشدنی دارد که طرفداران  سبک بازی جنگی به هیچ وجه از آن نمی‌گذرند. بازی Kill Shot Bravo یکی از بهترین بازی ها در این سبک است.این بازی بیش از 50 میلیون بار از گوگل پلی نصب شده است و نمره 4.4 از 5 را توسط کاربران دریافت کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از دانلود برنامه ویرایش ویدیو تا جدیدترین نسخه پیام‌رسان بله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..