تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنت شکنی خشکشویی های جدید به کمک استارت آپ‌ها

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فعالیت جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان در کنار طرح‌هایاستارت آپی سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها بپردازد.

یکی از استارت آپ ها موفق به طراحی سامانه ای برای شستن و اتو کردن لباس‌ها شده است.

همه ما با خشکشویی آشنا هستیم و می‌دانی که وظیفه آن چیست؛در گذشته برای اتو کردن و شستم لباس‌ها باید آن‌ها را خودمان به خشکشویی می‌بردیم اما امروز به کمک سامانه هوشمند استارت آپی دیگر نیاز به انجام این کار نیست.

خشکشویی آنلاین برای کمک به شهروندان

به کمک این سامانه هوشمند استارت آپی تنها کافیست که درخواست خود را در سامانه ثبت کنید تا نمایندگان خشکشویی به سراغ شما بیایند و لباستان را تحویل بگیرند.

این سامانه متناسب با نوع درخواست شما بباس هایتان را تحویل می‌گیرد و پس از آنکه کار خود را انجام داد آنرا توسط پیک هایی مخصوص برایتان می‌فرستند.

این سامانه هوشمند انواع خدمات همچون اتوشویی،خشکشویی، رفوگری و غیره را انجام می‌دهد و سبب صرفه جویی در وقت شما می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنت شکنی خشکشویی های جدید به کمک استارت آپ‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..