تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه وحشتناک آویزان شدن گردشگران از چرخ و فلک! +فیلم

لحظه وحشتناک آویزان شدن گردشگران از چرخ و فلک! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نقص فنی یک چرخ و فلک پارک بازی در کشور اندونزی شماری از گردشگران را در معرض خطر مرگ قرار داد. این حادثه زمانی رخ داد که این چرخ و فلک ناگهان از حرکت ایستاد و موجب شد تا گردشگران در ارتفاع زیاد گرفتار شوند. در ویدئویی که منتشر شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود در حالی که چرخ و فلک از حرکت ایستاده است چند کابین به حالت معکوس در آمده و گردشگران از آن آویزان هستند.

پس از این حادثه تعدادی از گردشگران تلاش کردند تا با خارج شدن از کابین ها خود را به زمین برسانند. در این ویدئو گردشگران با گرفتن میله های چرخ و فلک و کم کردن ارتفاع تلاش می کنند تا جان خود را نجات دهند. بنا به گزارش یکی از رسانه های محلی جاکارتا این چرخ و فلک بدون هیچ مشکلی در حال کار بود که ناگهان وقوع یک نقص فنی موجب این حادثه شد.

پس از وقوع نقص فنی اپراتور چرخ و فلک بلافاصله موفق به توقف سریع آن نشد و سرانجام چرخ و فلک پس از نیم دور گردش متوقف گردید. در نتیجه تعدادی از گردشگران در بالای چرخ و فلک از کابین ها آویزان ماندند. پس از این حادثه برخی از شاهدان عینی نیز تلاش کردند با بالارفتن از چرخ و فلک به افراد گرفتار شده کمک کنند. بنا به گزارش تلگراف به گفته فرمانده ارشد پلیس محلی جاکارتا در این حادثه به هیچ فردی آسیب وارد نشد و همه گردشگران توانستند از چرخ و فلک پیاده شوند.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس محلی اندونزی برای یافتن  علت اصلی وقوع   این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/

نقص فنی چرخ و فلک گردشگران را تا آستانه مرگ برد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه وحشتناک آویزان شدن گردشگران از چرخ و فلک! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..