تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گیاهی که امواج مضر مخابراتی را به خود جذب میکند

گیاهی که امواج مضر مخابراتی را به خود جذب میکند+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گیاهان و گلهای طبیعی مختلف علاوه بر زیبایی ظاهری که برای افراد به وجود می‌آورند و روح هر بیننده‌ای را شاداب و با نشاط می‌کنند، فواید بی‌شماری هم برای آن‌ها دربر دارند.

به گفته روانشناسان و همچنین به عقیده بسیاری از پزشکان حوزه سلامت وجود گل و گیاه طبیعی در محیط پیرامون افراد، از بروز افسردگی و اضطراب جلوگیری می‌کند و نقش و تاثیر قابل تأملی در سلامت روح و روان افراد به همراه دارد.

در بسیاری از موارد نیز در درمان افسردگی و بیماری‌های روحی از این دست، روان درمانگر به فرد توصیه می‌کند تا در محیط زندگی و کار خود از گل و گیاهان زینتی و طبیعی بیشتری فراهم کند و در مجاورت دید خود قرار دهد.

کاکتوس که هم نوعی گل طبیعی زینتی و زیبا به شمار می‌رود و هم از جمله گیاهان مقاوم در برابر خشکی هوا محسوب می‌شود، از جمله گل‌هایی است که به گفته کارشناسان محیط زیست و پزشکان حوزه سلامت فواید فراوانی را در بر دارد.

به گفته کارشناسان گیاه کاکتوس، با قرار گرفتن در مجاورت مودم‌های اینترنتی و شبکه‌های مخابراتی، امواج مضر را به خود جذب کرده و تا حدودی سلامت اهالی خانه را در مقابل این امواج مضر محافظت و مراقبت می‌کند.

گیاهی که امواج مضر مخابراتی را به خود جذب میکند+عکس

کاکتوس در شرایط نور کم و همچنین کم آبی تا زمانی که ریشه آن مرطوب است، مقاوم بوده و در شرایط فعلی که در اغلب خانه‌ها انواع مودم‌ها و یا دیگر ابزار مخابراتی ارتباط نوین موجود هستند، با جذب امواج مخابراتی به بقای سلامت افراد کمک قابل توجهی می‌کند.

انواع گل‌های کاکتوس با گلدان‌های کوچک و بزرگ زیبا و دیدنی در بازار گل و گیاه موجود است و شما می‌توانید با خرید و اضافه کردن آن‌ها به محیط کار و زندگی خود، گامی موثر و البته کم هزینه در حفظ سلامت خود بردارید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گیاهی که امواج مضر مخابراتی را به خود جذب میکند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..