تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیبالا: قصد ندارم از یوونتوس جدا شوم

۷۹۷۳۲۷

۶۱۷ بازدید

پائولو دیبالا، مهاجم یوونتوس، شایعات در مورد جدایی اش از این باشگاه در تابستان آینده را رد و تاکید کرد که می خواهد با این تیم به جام های بیشتری دست پیدا کند.

ورزش سه: پائولو دیبالا، مهاجم یوونتوس، شایعات در مورد جدایی اش از این باشگاه در تابستان آینده را رد و تاکید کرد که می خواهد با این تیم به جام های بیشتری دست پیدا کند.

 یوونتوس در حال حاضر با 6 امتیاز برتری نسبت به ناپولی در صدر جدول سری آ قرار دارد و در صورت قهرمانی در رقابت های این فصل، برای هشتمین فصل پیاپی، جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد. دیبالا یکی از ارکان موفقیت های یووه در چند سال اخیر بوده و در 14 دیدار این فصل هم 6 گل برای بیانکونری به ثمر رساند.

او به دیلی میرر گفت:" من به بازار نقل و انتقالات فکر نمی کنم. من از بودن در یوونتوس خیلی راضی ام و تمرکزم تنها روی بردن همه جام ها با یووه است."

دیبالا: قصد ندارم از یوونتوس جدا شوم

دیبالا همچنین در مورد بازی کردن در کنار کریس رونالدو که در تابستان گذشته به یوونتوس پیوست، گفت:" از زمانی که رونالدو به اینجا آمده، ما از بودن در کنار هم خیلی راضی هستیم. فکر می کنم ما در کنار هم خوب کار کردیم. ما با هم گل های مهمی برای یوونتوس به ثمر رساندیم.

کریس تازه به اینجا آمده اما همه ما می دانیم که او چه اهمیتی برای همه دارد و از قبل سبک بازی او را می شناختیم. ما می دانیم که او چطور بازی و کار می کند. البته باید تغییرات کوچکی ایجاد کرد اما ما خوشحال هستیم و می خواهیم گل های زیادی با هم به ثمر برسانیم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیبالا: قصد ندارم از یوونتوس جدا شوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..