تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف معاونان وزیر کار/ نوربخش و تاج الدین فوت کردند+فیلم و تصاویر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛  علی نقی مداح جراح بیمارستان حکیم جرجانی گرگان با اعلام این خبر افزود: متاسفانه تلاش های تیم پزشکی برای نجات جان این دو نفر اثر گذار نبود و به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

سید تقی نوربخش و عبد الرحمن تاج الدین از همراهان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به گرگان بودند که عصر امروز بر اثر تصادف در محور کردکو - گرگان مصدوم شدند و در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید:راننده تریلی حادثه رانندگی در گرگان بازداشت شد /تشکیل پرونده قضایی 

كوليوند سرپرست سازمان اورژانس با اشاره به جزئيات تصادف نوربخش مديرعامل سازمان تامين اجتماعى  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ،گفت: ساعت ١٦:٠١ گزارشى مبنى بر تصادف يك دستگاه هيوندا لندكروز با كاميون در محور گرگان به كردكوى به مركز اورژانس اعلام و بلافاصله يك دستگاه آمبولانس در عرض ١٠ دقيقه به محل حاثه اعزام شد.

با اينكه آمبولانس سريع و در عرض ١٠ دقيقه به محل حادثه رسيد اما به علت وخامت حال ٢ نفر از مصدومان اين حادثه و نزديكى بيمارستان تامين اجتماعى دكتر نوربخش و معاون پارلمانى وى توسط همراهان به بيمارستان انتقال داده شدند.

حنيف ديگر مصدوم سانحه ساعت ١٦:٢٦ به بيمارستان ٥ آذر تحويل داده شد.

بعد از ظهر امروز ماشین حامل مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور و معاون پارلمانی این سازمان و مدیر کل امور استان های وزارت تعاون در گرگان با یک دستگاه تانکر تصادف کرد.

بیشتر بخوانید:مراسم ادای احترام به پیکر جان باختگان حادثه رانندگی گرگان فردا برگزار می‌شود

در اثر این حادثه آقایان نوربخش و تاج الدین و خلیل حنیف به همراه دیگر سرنشین خودرو به شدت زخمی شده و به بیمارستان گرگان منتقل شدند.

وزیرکار،  تعاون و رفاه اجتماعی در خودرو دیگری بوده است.

بیشتر بخوانید:وضعیت مدیرکل استان‌های وزارت کار رو به بهبودی است 

در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این مسئولین برای افتتاح طرحها و شرکت در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی وزیر را همراهی می کردند.

بیشتر بخوانید:مرحوم نوربخش مورد احترام خانواده بزرگ کارگری بود/درگذشت وی صدمه بزرگی به تأمین اجتماعی وارد کرد 

تصادف معاونان وزیر کار/ نوربخش و تاج الدین فوت کردند

تصادف معاونان وزیر کار/ نوربخش و تاج الدین فوت کردند

تصادف معاونان وزیر کار/ نوربخش و تاج الدین فوت کردند

انتهای پیام/ی

حادثه برای معاونان وزیر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف معاونان وزیر کار/ نوربخش و تاج الدین فوت کردند+فیلم و تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..