تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه ۲۵/ ۰۸/ ۱۳۹۷

۷۹۷۳۰۱

۷ بازدید

 

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۷

فال روزانه جمعه 25 آبان 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 25 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصیتی منحصربفرد دارید و با هوش و ذکاوت فوق العاده ای که در اختیار دارید همه را تحت تأثیر قرار می دهید. شما می توانید همیشه و در هر شرایطی راهی برای حفظ آرامش خود پیدا کنید. دیگران شما را به عنوان فردی آرام و قابل احترام می شناسند و به راحتی به شما اعتماد می کنند، با این همه شما گاهی خودخواه و از خود راضی می شوید و خودتان را از دیگران بهتر و بالاتر می پندارید.

امسال چه از لحاظ جسمانی و چه روانی از سلامت برخوردار خواهید بود و می توانید با تکیه به معنویات و عقاید مذهبی خود از فشار و استرس دنیای اطرافتان فرار کنید. در تمام طول سال هرگاه که از لحاظ مادی با مشکلی روبرو شوید دوستانتان در کنار شما خواهند بود. یک زن قدرتمند امسال به شما در عملی کردن نقشه هایی که برای آینده ی خود دارید کمک خواهد کرد.

به نفعتان است که تا جای ممکن از پول قرض دادن به دیگران خودداری کنید. امسال شما با استعداد بالایی که در یادگیری دارید می توانید از همکاران خود پیشی گرفته و استفاده از تکنولوژی روز در زمینه ی حرفه ای خودتان را به خوبی فرا گرفته و پیشرفت چشمگیری داشته باشید. با این حال باید به تنبلی خود و تمایلی که به دخالت در امور دیگران دارید غلبه کنید. از لحاظ عاطفی در تمام طول سال مورد حمایت عشقتان قرار خواهید داشت. بهمن، تیر و شهریور بهترین ماه ها هستند.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز تغییری مثبت و قابل توجه در شما رخ خواهد داد و شما را شگفت زده خواهد کرد. انرژی زیادی که دارید، به شما امکان انجام دادن کارهای زیادی را می دهد. برای مثال تصمیم های مهمی که امروز برای زندگیتان می گیرید اکثرا به طرز خارق العاده ای عالی خواهند بود. امروز کارهایتان با سرعت بیشتری نسبت به روزهای قبل پیش خواهند رفت. همکارانتان کمک بیشتر به شما کمک خواهند کرد و نیروی جسمانی بیشتر خواهید داشت و تیزهوش تر از قبل خواهید بود. همه چیز بر طبق مرادتان خواهد بود و روزی سرشار از شور و شوق را خواهید گذراند. برای انجام دادن کارها برای خود پاداش تعیین کنید تا بتوانید همه چیز را با دقت و انرژی بیشتری مدیریت کنید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز هنگام حرف زدن با دیگران سعی کنید استراتژی خاصی داشته باشید و بدون فکر کردن به عواقب حرف هایتان، آنها را به زبان نیاورید. انرژی زیادی در دسترستان قرار خواهد گرفت و باید مراقب باشید که هیجان زده نشوید و به این فکر کنید که حرف هایتان چه تاثیری بر طرف مقابلتان خواهد گذاشت. امروز احتمال اینکه حرف های اشتباه را به زبان بیاورید بسیار بالاست، مخصوصا سخنانی که فکر می کنید ممکن است عواقب خوبی نداشته باشند و طرف مقابلتان از شنیدن این حرف ها ناراحت شود. از نقد کردن رفتار های دیگران بپرهیزید. بهتر است با رفتارتان اشتباهات دیگران را به آنها نشان دهید، نه با گفتار.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز متعجب نشوید اگر نتوانستید تمرکزتان را بر روی کارهایتان بگذارید و مدام پرش ذهن داشتید. افکار زیادی به سراغتان خواهند آمد و اکثرا اهمیت چندانی ندارند. بیشتر حواستان بر روی افکار نه چندان مهم و خیالی خواهد بود تا مسائل مهم و حیاتی و این موضوع می تواند مشکلات زیادی برای شما ایجاد کند. به احتمال زیاد به فکر های عمیق فرو خواهید رفت و سفر های ذهنی و خیالی خواهید داشت. برای کنترل این وضعیت، بسیار مهم است که لیستی از کارهایی که برای حفظ تمرکزتان بر روی کارهای مهم لازم هستند تهیه کنید و تلاش کنید که آنها را رعایت کنید. با اینکار به اهداف کوتاه مدت و روزانه تان خواهید رسید و می توانید بعد از ظهر استراحت کنید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۷

شاید خودتان فکر کنید که رویکردی بسیار منطقی اختیار کرده اید، ولی امروز لحظه به لحظه دارید احساساتی تر می شوید. یادتان باشد که انفجار احساساتتان هیچ کمکی به شما نمی کند، حتی شاید اوضاع را از این که هست بدتر کرده و شما را خسته و بی انرژی کند. خوشبختانه می توانید خیلی راحت کنترل این وضع را در دست بگیرید. تنها کاری که لازم است بکنید این است که به دیگران اجازه بدهید حتی اگر آنها را درک نکنید، فضای کافی برای دنبال کردن رویاها و خواسته هایشان را داشته باشند. شما دارید سعی می کنید احساسات درونی خود را سرکوب کرده و چشمتان را به روی آنها ببندید، ولی این کار به آن سادگی که فکر می کنید نخواهد بود.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز پیدا کردن دلیل استرس و نگرانیتان کار سختی به نظر می رسد، ولی با فکر کردن به اختلاف نظرهایی که با دیگران دارید خواهید دید حقیقتی که سعی در نادیده گرفتن آن دارید به شدت خودنمایی می کند. با مطرح کردن موضوعاتی که ربطی به مسائل فعلی ندارند اوضاع را از این که هست بدتر نکنید. نفس عمیقی کشیده و آرامش خود را به دست آورده و عقاید و نظرهایتان را برای وقت دیگری نگه دارید. اگر زندگی را کمی بیشتر جدی بگیرید خواهید دید که چیزهای بیشتری به دست خواهید آورد. امروز احساسات بسیار عمیق و شدیدی نسبت به عشقتان دارید، اما اگر نتوانید کلمات درستی را برای بیان آنها انتخاب کنید همه چیز بر خلاف میلتان پیش خواهد رفت.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۷

شما تصمیمی مهم در رابطه با مسائل کاریتان گرفته اید، ولی نباید اجازه بدهید که اعتماد به نفستان تبدیل به از خود راضی بودن شده و نگذارد بازخوردی که از دیگران دریافت می کنید را نادیده بگیرید. این اواخر اوضاع در روابط عاشقانه و رمانتیک شما خیلی خوب بوده است. شما متوجه شده اید که خیلی بهتر می توانید با هم ارتباط برقرار کنید. اما امروز ممکن است مشکلی پیش پا افتاده به وجود بیاید و حواستان را به این موضوع جلب کند که آنقدر مشغول لذت بردن از روبراه بودن اوضاع بوده اید که از توجه به جزئیات غافل شده اید و همین مسئله دارد برایتان دردسر ساز می شود. قبل از آن که این مشکل بزرگ شود برای حل آن دست به کار شوید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۷

حال و هوای امروزتان متغیر است و افکارتان مدام عوض می شوند و خودتان هم نمی دانید به درستی چه می خواهید، ولی حتی اگر اینطور باشید هم بهتر است بجای مخفی کردن احساستان، آن را به زبان بیاورید. امروز به فکر یکی از دوستان و یا اقوامتان هستید که دور از شما زندگی می کند و دلتان می خواهد با او تماس بگیرید. حتما این کار را بکنید. او اخبار خوبی درباره تغییرات زندگی اش دارد که از به اشتراک گذاشتن آنها با شما خوشحال خواهد شد. مشکلات موجود در روابط عاطفیتان این اواخر ذهن شما را به خود درگیر کرده اند و تا وقتی به طور جدی و مستقیم به آنها نپردازید دست از آزار دادن شما برنخواهند داشت.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز در منزلتان باید کارهایی را انجام دهید که در ابتدا خیلی ساده به نظر می رسیدند، ولی حالا متوجه شده اید که بسیار پیچیده تر از آنچه فکر می کرده اید هستند. از طرف دیگر، هیچ کدام از اهل خانه حاضر نیستند در حل این مشکل با شما همکاری کنند و حتی شاید شما را بخاطر مشکلات موجود مورد سرزنش قرار دهند. مشکلی که همیشه ذهن شما را به خود مشغول می کند باز هم به سراغتان آمده و فکرتان را به خود درگیر کرده است. شما تمایلی به حرف زدن راجع به احساستان ندارید و به همین دلیل مواجهه با این مشکل قدیمی برایتان سخت تر خواهد شد. نیازی نیست چیزی بگویید، کافی است به کمبودها و کوتاهی هایی که کرده اید فکر کنید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز شما قدرت و اعتماد به نفس زیادی را در وجود خود احساس می کنید، به همین دلیل هم امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای امتحان یک کار جدید باشد که پیش از این هرگز انجام نداده اید. اگر چیزی آزارتان می دهد و مدام آرزوی تغییر آن را دارید چرا خودتان برای تغییر دادن آن دست به کار نمی شوید و وظیفه ی رهبری اطرافیان و تشویق و هدایت آنها را در دست نمی گیرید. اگر پیش از این هرگز برای مدیریت یک پروژه و یا رهبری یک گروه پیش قدم نشده اید اکنون می تواند زمان بسیار مناسبی برای این کار باشد و شما می توانید اثرات بسیار سازنده ای داشته باشید. خجالت را کنار بگذارید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۷

تحت تأثیر انرژی موجود درامروز حالتان بسیار خوب است و در بیشتر ساعات روز خوشحال و سر حال خواهید بود و لبخند از لب هایتان جدا نخواهد شد. وقتی شما می خندید دیگران را نیز به خنده خواهید انداخت زیرا امروز بسیار تأثیرگذار شده اید و شور و انرژی و احساسات خوبی که دارید را خیلی راحت به اطرافیانتان منتقل خواهید کرد. امروز از این که دارید در راه درست گام بر می دارید مطمئن هستید و دوست ندارید مسیر خود را تحت هیچ شرایطی تغییر دهید و از منطقه امن خود خارج شوید. حتی اگر دیگران بخواهند به شما فشار وارد کنند هم می توانید موضع خود را حفظ کرده و از نظراتتان دفاع کنید. اما زیاد خودتان را با بحث برای قانع کردن دیگران خسته نکنید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز محبوبیت شما به طور غیر منتظره ای افزایش پیدا کرده است. از این محبوبیت ناگهانی برای ایجاد تغییر در محیط اطرافتان استفاده کنید. به طور مثال اگر می دانید یکی از دوستانتان به کمک نیاز دارد بقیه دوستانتان را نیز با خود همراه کرده و به کمک او بشتابید یا اگر می دانید خانه تان به یک نظافت اساسی نیاز دارد تمام اهل خانه را بسیج کنید تا با هم این کار را به انجام برسانند. اگر احساس کنید که چیزی دارد ثبات و امنیت مالیتان را به طور جدی تهدید می کند ممکن است با عکس العملی تند یک نفر از اطرافیانتان را که مقصر می دانید مورد حمله قرار دهید. ولی قبل از هر اقدامی خوب فکر کنید و از این که شروع کردن چنین نزاعی واقعا لازم است اطمینان کامل حاصل کنید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۷

انرژی حاکم بر امروز باعث خواهد شد که در میان خانواده و دوستان و یا هر جمع دیگری که حضور پیدا کنید از محبوبیت بالایی برخوردار باشید. شرایط کیهانی موجود باعث شده است شور و انرژی زیادی را در خود احساس کرده و آن را به اطرافیان خود نیز منتقل کنید، همین باعث خواهد شد که خیلی راحت دیگران را به خود جذب کنید. فقط مواظب باشید این احساس محبوبیت شما را گول نزند و فکر نکنید که از بقیه بهتر هستید. از تأثیری که روی دیگران دارید در جهت مثبت استفاده کنید. اگر احساس کنید که عشقتان دارد تلاش ها و از خود گذشتگی های شما را نادیده می گیرد خیلی عصبانی خواهید شد، اما باور کنید یا نکنید او هیچ منظور بدی ندارد.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه ۲۵/ ۰۸/ ۱۳۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..