تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز طرح شهید بهنام محمدی در مدارس نیشابور

آغاز طرح شهید بهنام محمدی درمدارس نیشابوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سیدعلی اکبرحسینی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نیشابور در مراسم طرح تربیتی شهید بهنام محمدی گفت: اصلی‌ترین رسالت ما این است که دانش‌آموزان به جوانانی مومن و انقلابی تبدیل شوند که به قول مقام معظم رهبری اگر چنین شود ما هیچ مشکلی نخواهیم داشت.


وی افزود: کسانی که باعث خیر درجامعه شدند اهل مسجد بوده اند و باید رویکرد مساجد ما به سمت مساجد صدر اسلام برگردد.


حسین مهر آبادی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیشابور نیز در این مراسم گفت: طرح تربیتی شهید بهنام محمدی به دنبال تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت مدارس و مساجد است.


وی افزود: این طرح نقطه پیوند مسجد، مدرسه و خانه است و هم‌افزایی میان بسیج و آموزش و پرورش باید بیش از پیش تقویت شود.


مهر آبادی تصریح کرد: برای تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی باید دانش‌آموزان عالم و اهل فکر، مهذب و دین‌مدار، انقلابی، آگاه، کارآمد و توانمند باشند و برای تحقق این امر باید سه نهاد مسجد، خانه و مدرسه همسوی یکدیگر حرکت کنند که در نهایت این حرکت می‌تواند موجب ساخت محله اسلامی شود.

انتهای پیام// ز. م


همسویی نهاد‌های فرهنگی برای تربیت نوجوانان تراز انقلاب اسلامی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز طرح شهید بهنام محمدی در مدارس نیشابور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..