تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودکفایی یکی از راهکارهای اساسی خروج از مشکلات اقتصادی کشور است

ساعت: 19:10 منتشر شده در مورخ: 1397/08/24 شناسه خبر: 1428602

مسئول سازمان بسیج علمی - پژوهشی استان اردبیل:

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان اردبیل با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری، گفت: نخبگان شاه‌کلید خروج از فشارهای اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما، فاضل احدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر ساله همزمان با هفته بسیج جشنواره جهادگران علم و فناوری با هدف ارج نهادن به نخبگان و مخترعان با حضور مقامات استانی به همراه نمایشگاهی از دستاوردهای مخترعان برگزار می شود.

وی افزود: در زمان حال که کشور ما با فشارهای اقتصادی دشمن روبروست و خودکفایی یکی از راهکارهای اساسی خروج از مشکلات است باید به جوانان توانمند کشور اعتماد شود، چرا که نخبگان شاه‌کلید خروج از فشارهای اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

مسؤول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان تصریح کرد: امروزه اقتدار هر کشوری وابسته به علم و فناوری است و خوشبختانه کشور ما در برخی حوزه‌های علمی در جهان رتبه برتر دارد و اگر از ظرفیت جوانان توانمند کشور به درستی استفاده شود شاهد پیشرفت‌های روز‌افزون کشور در حوزه‌های مختلف خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروزه مقابله با دشمن صرفا در سلاح‌های دفاعی و نظامی خلاصه نمی‌شود بلکه دشمن با ترفندهای مختلف از جمله تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی در صدد تضعیف کشور ماست اما ما با جوانان نخبه که خلاق بوده و سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند می‌توانیم از این بحران عبور کنیم.

احدی در ادامه گفت: سازمان بسیج علمی در سال‌های گذشته با ارج نهادن به جوانان و اعتماد به آنها کلیه امور اجرایی جشنواره را به کارگروه مخترعان محول کرده است و خوشبختانه نتایج مثبتی از این اعتماد حاصل شده است و پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری هم توسط این کارگروه اجرا می‌شود.

وی اذعان داشت: در این جشنواره از منتخبان اقشار دانشور بسیج و مخترعان نمونه براساس تصمیم‌گیری کارگروه داوری بر مبنای امتیازات تعیین شده تقدیر می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل در پایان خاطر نشان کرد: پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان اردبیل 30‌ام آبان‌ماه در سالن ولایت به همراه نمایشگاهی از دستاوردهای مخترعان با حضور مقامات استانی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودکفایی یکی از راهکارهای اساسی خروج از مشکلات اقتصادی کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..