تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دور ریز غذای ایرانی‌ها ۴۰ میلیون گرسنه آمریکایی را سیر می‌کند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سردار حسین سلامی شامگاه امروز پنج شنبه در یادواره سه شهید مدافع حرم آذربایجان شرقی در تبریز با بیان اینکه شهید ذاکر حیدری هیچگاه لباس رزم را از تن به در نکرد حتی وقتی که به ظاهر بازنشسته شد، گفت: ایشان در نهایت لباس زیبای جاودانگی را بر اندام خود پوشاند.

وی سپس با تاکید بر اینکه شهید فرهنگی والا روح قرآنی را بر جامعه عرضه کرد، افزود: ایشان میدان جهاد را بر هر عمل صالح ترجیح داد و برای گسترش معارف اسلام تلاش کرد.

سردار سلامی در خصوص شهید نومی نیز گفت: ظهر عاشورا به لقای پروردگار خود پیوست و این زیباترین و باشکوه‌ترین بیان احساس شیعی بودن یک جوان مومن است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدا آموزگاران عزت، کرامت، ثبات قدم و ایستادگی ما هستند، گفت: شهدا حجت‌های واقعی حضرت حق بر این ملت هستند. بدون وجود این عزیزان ما هم وجود نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا به آرزو‌ها پشت کردند، گفت: آن‌ها توانستند از نیروی جاذبه نفس عبور کنند و احساس پرواز در فضای ملکوت را تجربه کنند.

اگر شهیدان نبودند استقلال و هویت ایران نابود می‌شد

وی با بیان اینکه آن‌ها سینه‌های خود را برای حفظ عزت مسلمین در برابر تیر‌های بلا قرار دادند، ادامه داد: اگر شهیدان نبودند، استقلال و هویت ما نابود شده و سرزمین مان تجزیه می‌شد.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه شهیدان به ما یاد دادند هرگز نباید تسلیم شد، گفت: نتیجه نهایی مقاومت پیروزی است. وقتی جوانان ما به استقبال شهادت می‌روند، هیچ سلاحی نمی‌تواند آن‌ها را وادار به عقب نشینی کند و مرگ هم برای آن‌ها معنی ندارد و همه چیز طعم زندگی می‌دهد.

وی گفت: امروز آیا ما در جهان دارای مشروعیت سیاسی بیشتری داریم یا آمریکا؟ حتی متحدان سنتی آمریکا برای مقابله با ایران نیز کنار آن‌ها نیستند.

آمریکا درحال کوچک شدن و انزوا است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران همچنین ابراز داشت: امروز آمریکا در حال کوچک شدن و انزوا است و انقلاب ما در حال اعتلای منزلت سیاسی و رشد است.

وی با بیان اینکه۴۰ سال است در حال جنگ هستیم، گفت: یک لحظه هم قدرت‌های ظاهری بزرگ از توطئه دست بر نداشته اند. کوچه‌ها و خیابان‌های ما پر از نام شهیدانی است که در راه خدا کشته شده اند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه ملت شرافتمند ما که بی اعتنا به تهدید‌ها و فراخوان‌های دشمن در مشکلات اقتصادی شدند و درخشیدند، افزود: آمریکا با تمام قدرت رسانه‌ای جهان خواست بذر تردید در دل جوانان ما بیفشاند تا آن‌ها را از انقلاب و رهبری جدا کنند، اما جوانان ما راه دیگری گشودند.

وی با اشاره به اینکه جوانان ایران اسلامی به جبهه‌های مقاومت رفتند و دختران ما راه عفت پیش گرفتند، اظهار داشت: هیچ ایرانی آزاده و شرافتمندی به هتک حرمت کننده حجاب لبیک نگفت.

وی با اشاره به اینکه آمریکا می‌خواست صادرات نفت ایران را به صفر برساند، گفت:، ولی آمریکا مجبور شد خریداران بزرگ نفت را معاف کند که نشان از شکست راهبرد اعمال حداکثر فشار بود.

دور ریز غذای ایرانی‌ها ۴۰ میلیون گرسنه آمریکایی را سیر می‌کند

وی ادامه داد: آن‌ها می‌خواستند ایران را از قدرت دفاعی و هسته‌ای دور کنند و ما را عقب مانده نگه دارند که ملت ایران همه مکر‌های آن‌ها را به خودشان بازگرداند.

سردار سلامی همچنین ادامه داد: به صحنه منطقه و عراق نگاه کنید ببینید هواداران انقلاب اسلامی عراق را از سیطره سیاسی آمریکا خارج کرد. در سوریه آمریکا هیچ کاره است و در یمن نیز عربستان در باتلاق گیر کرده است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا الان خودش گرفتار است و از طرفی فکر می‌کند رزق ما دست آنهاست، افزود: دور ریز غذای ایرانی‌ها ۴۰ میلیون گرسنه آمریکایی را سیر می‌کند. به آن‌ها می‌گویم شما نگران ما نباشید. حاضریم گرسنگان آمریکا را سیر کنیم.

وی ادامه داد: هر کسی با آمریکایی‌ها دوست شد غارت و بی هویت شد و هر کسی مقابل آن‌ها ایستاد عزیز و مستقل شد.

منبع:مهر

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دور ریز غذای ایرانی‌ها ۴۰ میلیون گرسنه آمریکایی را سیر می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..