تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسران محبوب منصوریان در ذوب؛ رویاهای بی‌هزینه

۷۹۷۲۸۳

۳۰۳۳ بازدید

منصوریان اگر قرار بود ذوب‌آهن را خودش ببندد از چند بازیکن فعلی استفاده می‌کرد؟

وب‌سایت نود: انتخاب لقب برای سرمربی جدید ذوبی‌ها کار سختی است. جوان یا باتجربه. منصوریان از نظر سنی شاید در میان مربیان جوان رده‌بندی شود اما تجربه‌های زیادی دارد و حضور در استقلال او را نسبت به هم سن‌و سالانش بسیار باتجربه‌تر کرده است.

موفق یا ناموفق. منصوریان به عنوان یک جوان موفق راهی استقلال شد. نامگذاری عملکرد او در استقلال هم کار سختی است. یک شروع ناموفق که در نهایت با نایب‌قهرمانی به پایان رسید و عملکرد بد بعدی که فرصتی برای جبرانش پیدا نکرد. حالا منصوریان با این کارنامه مبهم به ذوب‌آهن آمده است تا شاید تکلیف‌ها را با خودش روشن کند. تجربه او در اصفهان می‌تواند موفق بودن یا نبودن او را مشخص کند.

یکی از دلایلی که می‌تواند در صورت نتیجه نگرفتن منصوریان در اصفهان مطرح شود این است که او ذوب‌آهن را خودش نبسته است. با این حال نگاهی به لیست فعلی ذوبی‌ها نشان می‌دهد که این تیم خیلی هم دور از تیم مدنظر سرمربی جدید نیست. در این لیست حتی بازیکنانی دیده می‌شوند که منصوریان پیش از این علاقه به همکاری با آنها داشته اما به دلایل مختلف موفق نشده است.

یکی از اصلی‌ترین این بازیکنان قاسم حدادی‌فر است. بازیکنی که بارها بحث حضورش در استقلال به صورت جدی مطرح شد و یکی از این موارد زمان حضور منصوریان در استقلال بود.

یکی دیگر از بازیکنان که علاقه دوطرفه‌ای میان آنها وجود داشت محسن مسلمان است. بازیکنی که اعلام علاقه‌اش برای حضور در استقلال حاشیه‌های زیادی برای این بازیکن به‌وجود آورد. او در نقل قولی اعلام کرده بود که با هزار تومان هم حاضر است به استقلال منصوریان برود.

در میان بازیکنان ذوب‌آهن دو شاگرد سابق منصوریان هم دیده می‌شود. حمید بوحمدان و ارسلان مطهری هم بازیکنان سابق او در نفت تهران هستند. از میان آنها ارسلان مطهری هم گزینه‌ای بود که منصوریان برای استقلال روی او نظر داشت اما در نهایت علی قربانی به جای او پیراهن آبی‌ها را برتن کرد.

در میان بازیکنان ذوب‌آهن تنها میلاد فخرالدینی است که موضع منصوریان در قبال او خیلی مثبت نبوده است. او زمانی که سرمربی استقلال شد فخرالدینی را در لیست فروش قرار داد. اتفاقی که بعضی‌ها آن را به اختلاف فخرالدینی با مهدی رحمتی نسبت دادند و بعضی دیگر آن را تصمیم منصوریان دانستند.

حالا شاید در ذوب‌آهن مشخص شود که این مربی اعتقادی به بازیکن سابقش دارد یا ندارد. بازیکنان دیگری مانند محمدرضا حسینی، رشید مظاهری و رحیم زهیوی هم بازیکنانی هستند که هر مربی در لیگ برتر برای کار کردن با آنها بی‌علاقه نیست. با این حساب می‌توان گفت که تیم فعلی خیلی هم از تیم مورد علاقه سرمربی جدید فاصله ندارد و شاید منصوریان بتواند بازگشتی جذاب به لیگ برتر بعد از یک سال دوری داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسران محبوب منصوریان در ذوب؛ رویاهای بی‌هزینه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..