تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی طنز آمیز به جریان قتل خاشقجی +فیلم

نگاهی طنز آمیز به جریان قتل خاشقچی+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد عربستانی است که اوایل مهر ماه سال جاری به طرز مشکوکی ناپدید و به قتل رسید.

بر اساس مستندات خبری رسانه‌های معتبر سراسر جهان جمال خاشقجی به کنسولگری عربستان در ترکیه رفته بود تا ازدواج خود را ثبت کند؛ ورودی که دوربین‌ها آن را ثبت کردند اما در نهایت خروجی نداشت.

قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد عربستانی که همه ظن و گمان‌ها را به عربستان سعودی و نقش مقامات این کشور نسبت می‌دهد، بازتاب گسترده‌ای در میان اهالی رسانه و سایر قشرهای مختلف داشته است.

با وجود رفتارهای ضد بشرانه مقامات سعودی در تضییع مردم مظلوم یمن و همدستی با رژیم غاصب صهیونیستی، هیچ گونه اتهامی را درباره عربستان سعودی نمی‌توان بعید و دور از حقیقت بر شمرد و در مورد جمال خاشقجی و نقش سعودی‌ها در ارتکاب این جنایت نیز تا کنون مستندات کافی از سوی رسانه‌های این کشور منتشر شده است.

در ادامه ویدئویی کوتاه از واکنش طنزآمیز کاربران فضای مجازی نسبت به قتل جمال خاشقجی می‌بینید که در قالب طنز به این ماجرا پرداخته شده است و تماشای آن خالی از لطف نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی طنز آمیز به جریان قتل خاشقجی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..