تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش در نشست خبری پس از بازی ایران با ترینیداد و توباگو شرکت نکرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پس از بازی با ترینیداد و توباگو و بازیکنانش در میکسدزون این دیدار شرکت نکردند.

کی روش در نشست خبری پس از بازی ایران با ترینیداد و توباگو شرکت نکردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸ امروز(پنج شنبه) در آخرین بازی تدارکاتی خانگی خود پیش از جام ملتهای ۲۰۱۹ امارات در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف ترینیداد و توباگو رفت و در پایان بازی با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد که تک گل شاگردان کی روش را کریم انصاری فرد به ثمر رساند.

پس از اتمام این دیدار بازیکنان نیمکت نشین تیم ملی در زمین باقی مانده و زیرنظر دستیاران کارلوس کی روش تمرین کردند اما بازیکنان اصلی همراه با سرمربی تیم ملی راهی رختکن شدند و کی روش که در نشست خبری پیش از بازی شرکت نکرده بود تصمیم گرفت در پایان بازی هم این کار را انجام ندهد.

حدود ۲۰ خبرنگار پس از پایان بازی در میکسدزون ورزشگاه آزادی ایستاده و قصد داشتند با بازیکنان تیم ملی مصاحبه بگیرند اما در نهایت آنها روندی که از ۴ روز قبل پیش گرفته اند پس از بازی با ترینیداد و توباگو هم ادامه دادند،  بازیکنان تیم ملی حتی از میکسدزون ورزشگاه آزادی هم رد نشدند و از کنار میکسدزون سمت اتوبوس رفتند.

بیشتر بخوانید:
لاورنس:تیم ملی ایران با تلاش زیادی بازی می کند/برای برد به ایران آمده بودم

تیم ملی فوتبال ایران ۱ - ۰ ترینیداد توباگو/ پیروزی نزدیک شاگردان کی روش در آخرین بازی دوستانه خانگی قبل از جام ملت ها

حواشی پیش از دیدار تیم های ایران و ترینیداد توباگو

برگزاری آخرین تمرین شاگردان کی روش پیش از رویارویی با ترینیداد توباگو

انتهای پیام/

مصاحبه نکردن کی روش پس از بازی مقابل ترینیداد توباگو 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش در نشست خبری پس از بازی ایران با ترینیداد و توباگو شرکت نکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..