تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک پنل اس ام اس خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

حالا دیگر کمتر شرکت و اداره و سازمانی مانده است که دستی در سامانه پیامکی و اطلاع رسانی از طریق پنل اس ام اس نداشته باشد! اخیرا کسب و کارهای بزرگ و کوچک هم به این دسته اضافه شده‌اند. اگر کمی دقیق‌تر نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که هنوز استفاده از پنل پیامک با وجود این همه راه‌های ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی، به نوعی جادوی خودش را نگه داشته است!

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اما مسأله اساسی این است که چگونه می‌توانیم یک سامانه پیامکی خوب را تشخیص بدهیم؟ یعنی یک پنل پیامک خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

پنل پیامک خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

فقط کافی‌است عبارت «پنل پیامک» را در گوگل جست‌وجو کنید. خواهید دید که حتی تعداد سامانه‌های پیامکی هم مثل بسیاری از خدمات و محصولات، خیلی زیاد شده است. این هم می‌تواند خبر خوبی برای ما باشد و هم خبر بد!

از یک طرف، این‌که این‌همه مجموعه‌ وارد این بازار شده‌اند باعث شده است که سطح رقابت بالا برود. دیگر مردم برای انتخاب یک پنل اس ام اس، گزینه‌های زیادی دارند و ارائه‌دهندگان خدمات سامانه پیامکی هم مجبورند که کیفیت و پیشنهادهای خودشان را بهتر کنند تا از صحنه رقابت حذف نشوند.

از طرف دیگر، داشتن این همه گزینه کنار هم، تصمیم‌گیری را برای مشتریان کمی سخت کرده‌است، مخصوصا برای مشتریانی که شخصا تجربه چندانی در این زمینه نداشته و اعتماد کامل هم به همه ارائه‌دهندگان خدمات اس ام اس ندارند!

به همین دلیل است که بعد از تحقیق و بررسی جامع، تصمیم گرفتیم اصلی‌ترین ویژگی‌های یک پنل پیامک خوب را فهرست کرده و کمی در مورد آن‌ها توضیح بدهیم تا تمام مشتریان حداقل کمی در این زمینه اطلاعات داشته باشند.

پیشنهاد ویژه‌ای هم برای شما داریم! برای این که کار انتخاب شما راحت‌تر شود و نیز بتوانید مواردی که می‌خوانید را به صورت عملی نیز مشاهده کنید، یکی از بهترین سامانه‌های پیامکی ایران را هم برای شما معرفی کردیم!

سامانه پیامک باید خودش را با شما وفق بدهد، نه برعکس!

معمولا افرادی که سامانه اس ام اس خریداری می‌کنند صاحب یک کسب‌وکار هستند. طبیعتا تمامی کسب‌وکارها به یک اندازه نیستند: بعضی‌ها بازار بزرگ‌تری دارند و بعضی‌ها کوچک‌تر؛ بعضی کسب‌وکارها با یک یا چند قشر خاص سر و کار دارند در حالی‌که بعضی کسب‌وکارهای دیگر با عموم مردم سر و کار دارند. همچنین مجموعه‌های زیادی از سامانه پیامکی فقط برای اطلاع رسانی استفاده می‌کنند ولی بعضی دیگر، برای تبلیغ، بازاریابی و فروش!

حالا می‌بینید که چقدر کسب‌وکارها با یکدیگر فرق دارند، پس به نظر شما منطقی نیست که انتظارشان از سامانه پیامکی هم فرق داشته باشد؟ دقیقا همینطور است! پس یکی از ویژگی‌های سامانه پیامکی خوب این است که بسته‌های متعددی برای مشتریان خود طراحی کند تا هر کسب‌وکار، براساس نیاز خودش خرید انجام بدهد.

یادتان است گفتیم که می‌خواهیم یکی از سامانه‌های پیامکی عالی ایران را معرفی کنیم؟ دیگر وقتش رسیده که با سامانه پیامکی «ملی پیامک» آشنا شوید! حالا که صحبت از بسته‌ها و پکیج‌های سامانه اس ام اس شد، بهتر است نگاهی به صفحه تعرفه‌های پکیج‌ها بیندازید تا متوجه منظورم شوید!

از پشتیبانی قوی مطمئن شوید!

یکی از مسائلی که شاید به اندازه کیفیت و کارایی خودِ پنل مهم است، نحوه کار پشتیبانی سامانه پیامک است. از آن‌جایی که مشکلات فنی و شبکه‌ای بخش جداناپذیری از دنیای تکنولوژی هستند، شما همیشه باید برای چنین اتفاقاتی آماده باشید. اما یادتان نرود که همیشه همه کار را خودتان نمی‌توانید انجام بدهید. پس باید یک تیم پشتیبانی قوی و متخصص همیشه برای پاسخ‌دهی به سوالات و مشکلات شما آماده باشد.

مجموعه ملی پیامک برای این‌که در سریع‌ترین زمان ممکن به مشکلات کاربرانش رسیدگی کند، دو گزینه در اختیار آن‌ها قرار داده است:

اولین راه از طریق سیستم تیکت است که از طریق پنل شخصی به شما داده می‌شود و در هر ساعتی از روز که بخواهید می‌توانید مشکل یا سوال خودتان را مطرح کنید و منتظر باشید که تیم پشتیبانی ملی پیامک در کمترین زمان، پاسخ شما را بدهند.

پیامک ملی

راه دوم هم از طریق تماس تلفنی و مشاوره است. جنبه خوبی که این روش دارد این است که تیم پشتیبانی ملی پیامک از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۲۲ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ پاسخگوی شما هستند. حتما به ویژگی اس ام اس انبوه دقت کنید!

فرض کنید که روز مادر رسیده است و می‌خواهید به مخاطبین خانم خودتان پیامک تبریک فرستاده و پیشنهاد ویژه‌ای هم به آن‌ها بدهید. چه کار می‌کنید؟ طبیعتا نمی‌توانید این پیامک را به همه مخاطبین خود بفرستید چون جدای از این که نامربوط به حساب می‌آید، بلکه هزینه زیادی هم برای شما دارد.

پیامک ملی

 همینجا است که می‌توانید فقط پیامک خودتان را نوشته و بقیه کار را به عهده اس ام اس انبوه بسپارید! با استفاده از ویژگی اس ام اس انبوه، خیلی راحت می‌‎توانید مخاطبین خودتان را به صورت هدفمند انتخاب کرده و پیامک مربوط به آن‌ها را بفرستید.

البته همین کار را با فیلترهای دیگری هم می‌توانید انجام بدهید. یعنی چه؟ یعنی مثلا خدماتی ارائه می‌دهید که فقط مختص یک ناحیه از کشور است، باز هم کافی است که از روی نقشه محدوده مورد نظر خودتان را انتخاب کرده و پیام‌تان را بفرستید. به همین سادگی!

همه اپراتورها را یکجا داشته باشید!

آیا به نظر شما همه مشتریان و کاربران شما از اپراتور ایرانسل استفاده می‌کنند؟ یا از همراه اول؟ از کجا مطمئن هستید؟ می‌دانید که هم اکنون چهار اپراتور اصلی در ایران خدمات ارائه می‌دهند: ایرانسل، همراه اول، رایتل و تالیا. اگر شما می‌خواهید که وارد دنیای پیامک شده و از سامانه اس ام اس استفاده کنید باید هر چهار اپراتور و کاربران آن را مد نظر داشته باشید چون در غیر این صورت، بخشی از بازار خودتان را از دست داده‌اید.

مسئله جالب این است که همه سامانه‌های پیامکی که در ایران مشغول به فعالیت هستند از هر چهارتای این اپراتورها پشتیبانی نمی‌کنند! پس حتما باید دقت داشته باشید که پنلی که خریداری می‌کنید قابلیت پشتیبانی از هر چهار اپراتور اصلی را داشته باشد. نیازی به گفتن هم نیست که سامانه پیامکی ملی پیامک از جمله سامانه‌های پیشرویی بوده که از هر چهار اپراتور اصلی پشتیبانی می‌کند!

سخن نهایی

در این مطلب سعی کردیم راهنمای مختصر و در عین حال کاربردی در اختیار شما قرار بدهیم که اگر قصد خرید پنل اس ام اس را داشتید، بتوانید خودتان ارزیابی انجام داده و تصمیمی بگیرید که به نفع‌تان باشد. البته اگر بخواهیم تمام ویژگی‌های یک سامانه اس ام اس خوب را با هم مرور کنیم، کلی طول می‌کشد. در این قسمت فقط مهم‌ترین این ویژگی‌ها را مرور کردیم و امیدواریم که برای شما هم مفید بوده باشد!

اگر هنوز سوالی برای‌تان باقی مانده میتوانید با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس حاصل یا به آدرس وب‌سایت ما www.melipayamak.com مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک پنل اس ام اس خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..