تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ربیعی به خبر درگذشت دو مدیر ارشد وزارت کار+عکس

ربیعیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان بازدید شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان گلستان در طی یک حادثه رانندگی در محدوده بریدگی شصت‎کلا، سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون پارلمانی این سازمان جان خود را از دست دادند.
پس از این حادثه تلخ علی ربیعی وزیر اسبق کار با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی این واقعه ناگوار را تسلیت گفت.

ربیعی نوشت:

کل من علیها فان
اکنون، در همین لحظات، دو همراه پنج ساله ام، برادرانم دکتر سیدتقی_نوربخش و رحمان تاج‌الدین (معاون مجلس) در راه  خدمت به بازنشستگان در تصادفی سهمگین در رحلتی شهادت گونه به دیدار حق شتافتند. به خانواده ایشان و خانواده بزرگ جامعه کارگری تسلیت می گویم.
دکتر نوربخش، فقط یک رییس سازمان نبود. او شرافت، پاکی، وفاداری و تخصص را در هم آمیخته بود. نیمی از حقوق خود را به بیت المال باز می گرداند. در پاکی سرآمد بود. شهادت می دهم انسانی خداترس، پاک، شریف، وفادار به اموال کارگران و انسان دوست بود. او برای من نه یک معاون، بلکه یک برادر و همراه بود. مرگ این انسان بزرگ که دغدغه انسانیت داشت را تسلیت می گویم‌.

علی ربیعی درگذشت دو مدیر ارشد وزارت کار در سانحه رانندگی را تسلیت گفت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ربیعی به خبر درگذشت دو مدیر ارشد وزارت کار+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..