تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران یک- ترینیدادوتوباگو ž

کریم انصاری فرد دیداری دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی ترینیدادوتوباگو با پیروزی قرمزپوشان ایران به پایان رسید.

ایران یک- ترینیدادوتوباگو صفر/

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸ امروز(پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی تررینیداد و توباگو رفت. این دیدار نه چندان جذاب در  عصر سرد پاییزی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

گزارش نیمه اول:

در دقایق نخست این بازی، سفیدپوشان ترینیدادوتوباگو بیشتر صاحب توپ بودند و روی یکی دو ارسال هم فرصت‌هایی خلق کردند. در یکی از این فرصت‌ها جوینز با حرکتی که از سمت چپ انجام داد، مستقیما دروازه  ایران را هدف قرار داد اما شوت این بازیکن پس از برخورد با تیرک افقی دروازه به اوت رفت. اما در ادامه بازی قرمز پوشان ایران صاحب توپ و میدان شدند و با انجام حرکات ترکیب و شوت زنی به دروازه سعی داشتند دروازه حریف را باز کنند اما در این امر موفق نبودند.

شاگردان کی‌روش در دقیقه ۵ بازی فرصت بسیار خوبی را برای گلزنی به دست آوردند اما شوت کریم انصاری فرد را دروازه‌بان حریف مهار کرد.

در ادامه این دیدار حملات شاگران کی‌روش کم کم بیشتر شد تا این‌که در دقیقه ۳۰ بازی سفیدپوشان حریف روی مهدی ترابی مرتکب خطای پنالتی شدند و کریم انصاری‌فرد نتوانست از این فرصت استفاده کند و شوت او را دروازه‌بان حریف مهار کرد و در نهایت توپ به اوت رفت.

در اواخر این دیدار هم ارسال خوب سفیدپوشان ترینیدادوتوباگو از سمت چپ، فرصت خوبی برای این تیم ایجاد کرد اما شوت مهاجم آن‌ها به اوت رفت.

گزارش نیمه دوم:

در آغاز نیمه دوم بازی، قرمزپوشان ایران توسط کریم انصاری‌فرد به گل رسیدند. در دقیقه ۵۰ حرکت خوب وریا غفوری و پاس این بازیکن انصاری‌فرد را صاحب توپ کرد و این بازیکن هم با یک شوت زیبا گل اول را به ثمر رساند.

در ادامه تیم ملی ایران حملات خوبی روی دروازه حریف تدارک دید. در یکی از این صحنه‌ها اشکان دژاگه با پاس کاوه رضایی درون محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و با یک شوت محکم دروازه ترینیداد را با خطر جدی مواجه کرد. بیشتری حملات تیم ملی در این بازی از سمت چپ تیم ملی و با همکاری دژاگه و حاج صفی شکل گرفت. حریف ایران نیز در این بازی بد کار نکرد اما نمی‌توانست به دروازه تیم ملی نزدیک شود.

شاگردان کی‌روش در دقیقه ۹۰ می‌توانستند گل دوم را هم به ثمر برسانند ولی ضربه رضائیان از یک قدمی دروازه حریف به اوت رفت تا این بازی با برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران به پایان برسد.

تیم ملی ایران مقابل ترینیدادوتوباگو با ترکیب سید حسین حسینی، وریا غفوری(۷۶ رامین رضاییان)، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی زادگان، احسان حاج صفی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی (۵۸ اشکان دژاگه) ، وحید امیری (۵۸ امید ابراهیمی) ، مهدی ترابی(۵۸ صادق محرمی) ، کاوه رضایی، کریم انصاری فرد(۷۶ علی قلی‌زاده) به میدان رفت.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/610007

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران یک- ترینیدادوتوباگو ž»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..