تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال مسدود شدن برخی محورهای خوزستان به دلیل شدت بارندگی

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت محورهای خوزستان گفت: تاکنون هیچ کدام از محورهای خوزستان مسدود نشده است اما احتمال دارد که به دلیل شدت بارندگی برخی محورها مسدود شوند.

احتمال مسدود شدن برخی محورهای خوزستان به دلیل شدت بارندگی

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به بارندگی در محورهای خوزستان  اظهار کرد: تاکنون هیچکدام از محورهای خوزستان مسدود اعلام نشده است.

وی تصریح کرد: با توجه به پیش بینی بارندگی در بعد از ظهر، احتمال دارد محور ایذه به پیان که یک محور روستایی است، مسدود شود.

رئیس پلیس راه خوزستان ادامه داد: همچنین در محور امیدیه -  دیلم مشکل وجود دارد زیرا جاده اصلی آماده تردد نیست و رانندگان از جاده کنارگذر تردد می‌کنند و احتمال دارد این مسیر نیز مسدود شود.

دولتشاهی گفت: در محور ایذه - دهدز و محور اندیکا به تاراز احتمال ریزش کوه وجود دارد اما احتمال مسدود شدن نیست.

وی با بیان اینکه در محور شیمبار بارش برف گزارش شده است، گفت: در حال حاضر بارندگی در ماهشهر، ایذه، رامهرمز، امیدیه، اهواز گزارش شده است. طی امروز بعد از ظهر و امشب بارندگی در شمال و شرق استان تقریبا شدید پیش بینی شده است و  احتمال دارد به دلیل شدت بارندگی برخی محورهای خوزستان مسدود شوند.

رئیس پلیس راه خوزستان توصیه کرد: رانندگان از تردد غیرضروری در محورهای خوزستان خودداری کنند. همچنین در صورت تردد از محور اندیکا به شیمبار باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/610004

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال مسدود شدن برخی محورهای خوزستان به دلیل شدت بارندگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..