تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنایه جدید برانکو به کی‌روش

ساعت24- سرمربی پرسپولیس در اظهارنظری تازه کنایه‌ای به کارلوس کی‌روش زده و مدعی شده رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا از رسیدن به فینال جام ملت‌ها سخت‌تر است.

روزنامه گل امروز مصاحبه‌ای با برانکو ایوانکوویچ منتشر کرده است. تیتر اصلی این مصاحبه که با فونت درشت روی جلد روزنامه هم کار شده تیتر جالبی است. می‌شود این جمله را طعنه برانکو به کارلوس کی‌روش قلمداد کرد. جمله این است: «رسیدن به فینال لیگ قهرمانان سخت‌تر از رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیاست». این جمله می‌تواند فشار را روی سرمربی تیم ملی افزایش بدهد. برانکو در واقع با گفتن این جمله این طور القا کرده که تیم ملی اگر نتواند به فینال جام ملت‌های آسیا برسد ناکامی بزرگی است. حالا بگذریم از این که تیم ملی با برانکو هم نتوانسته به فینال جام ملت‌های آسیا برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنایه جدید برانکو به کی‌روش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..