تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدافع عنوان قهرمانی با پیروزی آغاز کرد

مدافع عنوان قهرمانی با پیروزی آغاز کردبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر والیبال بانوان کشور عصر امروز (پنج شنبه) با برگزاری 2 مسابقه آغاز شد و هفته نخست خود را پشت سر گذاشت.

در تهران و در سالن فدراسیون والیبال از ساعت 15 دو تیم پیکان تهران و نامی نو اصفهان مقابل هم به میدان رفتند. پیکانی ها با هدایت میترا شعبانیان به لیگ برتر والیبال قدم گذاشته اند و بعد از قهرمانی در دور قبلی این مسابقات دومین فصل حضورشان در این رقابت‌ها را تجربه می‌کنند. نامی نو اما تیم تازه وارد لیگ برتر و دومین تیم اصفهانی حاضر در لیگ امسال است. دیگر تیم اصفهانی تیم ذوب آهن است که همواره پای ثابت مسابقات لیگ برتر والیبال و از مدعیان به شمار می‌رود.

تیم پیکان در هفته نخست مسابقات لیگ برتر والیبال که هفدهمین دوره خود را از امروز آغاز کرد مقابل تیم نامی نو با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید تا آغاز مقتدرانه ای در این فصل داشته باشد.

در دیگر دیداری هفته نخست این رقابت ها تیم های شهرداری سمنان و مبنا تجارت کاسپین در سمنان به مصاف هم رفتند که برنده این مسابقه تیم مبنا تجارت کاسپین بود. سمنانی ها در این مسابقه خانگی 3 بر یک مغلوب حریف خود شدند.

سومین مسابقه هفته نخست لیگ برتر والیبال ایران نیز روز یکشنبه از ساعت 14 در سالن ملت شهر اصفهان و بین دو تیم ذوب آهن اصفهان و توپکا بابلسر برگزار خواهد شد.

**نتایج کامل هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان به شرح زیر است:

پیکان تهران 3 – نامی نو اصفهان صفر

شهرداری سمنان یک – مبنا تجارت کاسپین 3

بیشتر بخوانید:

شکست پیکان در خانه/ شگفتی‌سازی اراک مقابل خاتم

لیگ برتر والیبال بانوان قرعه‌کشی شد/ 6 تیم تازه وارد

غیبت مشکوک یک رئیس فدراسیون بازنشسته در اجلاس جهانی مکزیک

انتهای پیام/

هفته اول  لیگ برتر والیبال بانوان برگزار شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدافع عنوان قهرمانی با پیروزی آغاز کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..