تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست خانگی گاز در تهران / شیرازی‌ها مغلوب میزبان شدند

شکست خانگی گاز در تهران / شیرازی‌ها مغلوب میزبان شدندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور امروز (پنج شنبه) با برگزاری 6 مسابقه در تهران و بندرعباس پیگیری شد و تیم ها در هر دو گروه آ  و ب به مصاف حریفان خود رفتند.

در این هفته از مسابقات تیم‌های نامی نو اصفهان، دانشگاه گلستان، خانه بسکتبال بندر عباس،دانشگاه آزاد اسلامی و هیرو موفق شدند مقابل حریفان خود به برتری رسیده و پیروزهای هفته سوم این مسابقات لقب بگیرند.

در حساس ترین دیدار این هفته تیم شرکت ملی گاز که برخی ملی پوشان را در اختیار دارد در تهران میزبان دانشگاه گلستان بود که در نبردی بسیار نزدیک و حساس با حساب 57 بر 59 مقابل تیم گلستان تن به شکست خانگی داد.

نامی نو که تیم تازه وارد لیگ برتر دختران بسکتبال است در این هفته در تهران به مصاف پاز رفت و در دیداری یک طرفه به راحتی توانست تیم حریفش را با حساب 71 بر 42 مغلوب کند.

در دیگر دیدارهای این هفته نارسینا 58 بر 66 مغلوب تیم بندرعباس شد و گروه بهمن با نتیجه 93 بر 60 صدرای شیراز را مغلوب کرد. پالایش نفت آبادان نیز در ای هفته میهمان هیرو بود که در پایان این مسابقه با نتیجه 65 بر 86 تن به شکست داد.

**نتایج کامل هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان به شرح زیر است:

پاز ۴۲ - نامی‌نو ۷۱

شرکت ملی گاز ۵۷-دانشگاه گلستان ۵۹

خانه بسکتبال بندر عباس۶۶-نارسینا۵۸

باژوند ۴۳ -دانشگاه آزاد اسلامی۸۹

هیرو ۸۶ - پالایش نفت آبادان ۶۵

گروه بهمن ۹۳ - صدرای شیراز ۶۰

بیشتر بخوانید:

پیروزی بسکتبالیست‌های دانشگاه پیام نور مقابل اوگاندا

شب درخشش مدعیان/ میزبانان مغلوب میهمانان شدند

دربی پایتخت‌نشینان در آزادی/ پترو میهمان نیروی زمینی

انتهای پیام/

هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان برگزار شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست خانگی گاز در تهران / شیرازی‌ها مغلوب میزبان شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..