تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حواشی پیش از دیدار تیم های ایران و ترینیداد توباگو

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم های فوتبال ایران و ترینیداد توباگو امروز از ساعت 18 در بازی دوستانه در ورزشگاه آ زادی به مصاف یکدیگر می روند.این دیدار آخرین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان در ایران

پیش از آغاز رقابت های جام ملت های آسیا است. اتوبوس تیم ترینیداد و توباگو ساعت ۱۶:۲۵ دقیقه به داخل ورزشگاه آمد. اتوبوس تیم ملی فوتبال کشورمان هم راس ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از درب هتل المپیک وارد ورزشگاه شد. تماشای این بازی رایگان است و به همین دلیل مامورانی که در بازی های قبلی مسئول کنترل جایگاه بلیت فروشی ورزشگاه آزادی هستند  در گوشه ای ایستاده و مشغول صحبت با هم بودند.

حواشی پیش از دیدار تیم های ایران و ترینیداد توباگو

با وجود گذشت حدود شش روز از دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما همچنان در سردر بسیاری از جایگاه ها لوگوی لیگ قهرمانان به چشم می خورد.

حواشی پیش از دیدار تیم های ایران و ترینیداد توباگو

حواشی پیش از دیدار تیم های ایران و ترینیداد توباگو

سردار آزمون و مرتضی پورعلی گنجی زودتر از سایر بازیکنان به داخل زمین آمده و روی نیمکت نشستند.

حواشی پیش از دیدار تیم های ایران و ترینیداد توباگو

تبلیغات آدیداس با وجود مشکلاتی که در راه همکاری این شرکت با ایران به وجود آمده است در دور زمین به چشم می خورد. با وجود با تماشاگر برگزار شدن این بازی یک هوادار هم در فاصله ۷۵ دقیقه مانده تا شروع بازی در ورزشگاه حضور نداشت. حدود ۱۰۰ نفر از هواداران راس ساعت ۱۶:۵۵ دقیقه وارد ورزشگاه شدند. تیم ملی با پیراهن قرمز در این بازی به میدان می رود. دروازه بان های ایران ساعت ۱۷:۰۵ دقیقه به زمین آمدند و بازیکنان هم با ۱۰ دقیقه تاخیر نسبت به انها برای گرم کردن بدن های خود وارد زمین شدند. شاگردان دنیس لاورنس هم راس ساعت ۱۷:۰۸ دقیقه به زمین آمدند تا بدن هایشان را گرم کنند.

بیشتر بخوانید: 
سایت AFC: جهانبخش، ستاره‌ای که جام ملت‌ها را نورانی خواهد کرد/ هواداران ایران خواهان بازی هجومی هستند

لارنس: فوتبال ایران در آسیا جزو بهترین‌ها است

یک دقیقه سکوت پیش از دیدار ایران و ترینیداد به احترام جی لوید ساموئل

انتهای پیام / 

حواشی دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حواشی پیش از دیدار تیم های ایران و ترینیداد توباگو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..