تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال عرضه اندروید ۹ برای Galaxy Note FE

احتمال عرضه اندروید 9 برای Galaxy Note FEبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر به یاد داشته باشید، مدت زیادی از کمپانی سامسونگ انتقاد شد به دلیل این که باتری‌های Galaxy Note 7 در شارژ منفجر می‌شدند و باعث دردسر سامسونگ شده بودند. این گوشی‌ها بعد توسط Galaxy Note FE جایگزین شد. بر خلاف Galaxy Note 7، گوشی Note FE امن بود و به راحتی منفجر نمی‌شد البته از لحاظ چهره کاملا شبیه نسخه پیشین خود بود. سامسونگ از تاریخی که Galaxy Note FE را عرضه کرد، آن را با نسخه‌های جدید اندروید پشتیبانی کرده است و حال، به نظر می‌رسد Note FE آپدیت اندروید 9 پای را دریافت خواهد کرد. این سیستم عامل قرار است با رابط کاربری One UI برای این گوشی عرضه شود.

پیش از این، سامسونگ تأیید کرده بود که نسخه جدید سیستم عامل اندروید برای Note 9، S9، S9 Plus و سری هشت همه این گوشی‌های عرضه می‌شود اما به تازگی، مدارکی از Wi-Fi Alliance منتشر شده است که نشان می‌دهد Galaxy Note FE هم به این سیستم عامل مجهز خواهد شد.

منتشر شدن چنین مدرکی دال بر این نیست که این آپدیت برای Note FE منتشر خواهد شد اما به نظر می‌رسد سامسونگ خود را به دردسر نیندازد تا بخواهد بعد از شنیدن درخواست‌ها برای این سیستم عامل دست به کار شود. این اقدام البته برای این است که سامسونگ مطمئن شود اگر این آپدیت بزرگ برای گوشی ذکر شده منتشر شود، هیچ مشکلی برای آن پیش نخواهد آورد.

از آنجایی که Note FE در زمان خود به عنوان یک پرچمدار شناخته می‌شد، کاملا عقلانی خواهد بود که سامسونگ رابط کاربری One UI را با اندروید 9.0 Pie برای آن منتشر کند. البته ممکن است زمان عرضه این آپدیت برای Galaxy Note FE مدتی به عقب بیفتد چرا که پرچمداران 2018 این کمپنی هم باید آن را دریافت کنند. اگر بر اساس حدس و گمان صحبت کنیم، باید بگوییم که احتمال دارد این آپدیت در فصل بهار سال بعد عرضه شود.

گفتنی است، سامسونگ اعلام کرده است که اندروید پای قرار است در ژانویه سال پیش روی میلادی برای S9، S9 Plus و Note 9 عرضه شود. این کمپانی طی کنفرانس توسعه دهندگان خود اعلام کرد که نسخه بتای رابط کاربری One UI با اندروید 9 برای این گوشی‌ها منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: سامسونگ از Exynos 9820 رونمایی کرد

انتهای پیام/

سامسونگ اندروید پای را برای Galaxy FE عرضه می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال عرضه اندروید ۹ برای Galaxy Note FE»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..