تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عربستان دستور توقف حملات الحدیده را صادر کرد

ائتلاف عربی تحت رهبری عربستان به نیروهای خود دستور داد تا حملات نظامی‌شان در "الحدیده" را متوقف کنند، این در حالی است که منابعی در یمن از تداوم حملات در این مکان خبر دادند.

ائتلاف عربی تحت رهبری عربستان به نیروهای خود دستور داد تا حملات نظامی‌شان در "الحدیده " را متوقف کنند، این در حالی است که منابعی در یمن از تداوم حملات در این مکان خبر دادند.

سه منبع نظامی سعودی اعلام کرد که ائتلاف متجاوز عربی به نیروهای خود دستور توقف حملات به بندر "الحدیده " واقع در غرب یمن را صادر کرده است.

این تصمیم به درخواست همپیمانان غربی جهت برقراری آتش بس قبل از ازسرگیری تلاش‌ها برای ایجاد صلح و خاتمه یافتن جنگ یمن اتخاذ شد.

سخنگوی ائتلاف عربی تاکنون هیچ واکنشی درخصوص درخواست تعلیق حملات علیه الحدیده نشان نداده است.

این در حالی است که علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش "انصارالله" یمن اعلام کرد: علی‌رغم این که عربستان از توقف حملات علیه "الحدیده " خبر داده، اما حملات ائتلاف عربی علیه این منطقه همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: ائتلاف عربی نتوانسته در "الحدیده " نفوذ کند و از لحاظ نظامی و رسانه‌ای کاملا با شکست مواجه شده است.

القحوم همچنین تصریح کرد: آمریکا کشوری است که همچنان بر تداوم جنگ در یمن پافشاری می‌کند.

عضو دفتر سیاسی جنبش "انصارالله" یمن خاطرنشان کرد: درهای سیاسی باز است و اگر این تجاوز نبود توافقی میان نیروهای سیاسی برای پر کردن شکاف ایجاد می‌شد.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/609976

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عربستان دستور توقف حملات الحدیده را صادر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..