تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سانحه رانندگی کاروان حامل وزیر کار/وضعیت وخیم تقی‌نوربخش مدیرعامل تأمین اجتماعی

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، خودروی حامل شریعتمداری وزیر کار در استان گلستان دچار سانحه رانندگی شد.

در این سانحه که تقی نوربخش رئیس سازمان تأمین اجتماعی و تاج‌الدینی معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی هم حضور داشتند، دچار جراحت شدید شده‌اند.

حال نوربخش و معاون وی که به مرکز درمانی منتقل شده و در اتاق عمل هستند، وخیم گزارش شده است.

علی یازرلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: خودروی حامل سیدتقی نوربخش، رئیس سازمان تأمین اجتماعی که به همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان سفر کرده بود، دقایقی قبل در ابتدای ورودی غربی گرگان ( شصت‌کلاته) با یک دستگاه کامیون برخورد کرد و واژگون شد.

وی افزود: در این حادثه عبدالرحمن تاج‌الدین، مدیرکل حقوقی و پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی و خلیل حنیف، مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز دچار مصدومیت شدند.

یازرلو بیان داشت: مصدومان این حادثه به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان منتقل شدند‌.

به گفته وی، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار گلستان در خودروی دیگری حضور داشتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سانحه رانندگی کاروان حامل وزیر کار/وضعیت وخیم تقی‌نوربخش مدیرعامل تأمین اجتماعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..