تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متن قانونی که مهدی تاج را ماندنی کرد

۷۹۷۲۰۸

۱۳۸۹ بازدید

رئیس فدراسیون فوتبال با قانونی که مربوط به جانبازان و متمم قانون خدمات کشوری است، در فدراسیون فوتبال ماندنی شد.

خبرگزاری تسنیم: طبق ماده 60 قانون خدمت‌رسانی به ایثارگران که متمم قانون خدمات کشوری است، جانبازانی که بالای 25 درصد جانبازی دارند و قبل از موعد بازنشستگی خود را بازنشسته کرده‌اند، برای یک بار با نظر عالی‌ترین مقام دستگاه می‌توانند دوباره به کار برگردند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کارمند فولاد مبارکه اصفهان است که با 25 سال سابقه خود را بازنشسته کرده بود. او پس از نامه‌نگاری‌های صورت گرفته از سوی AFC و فیفا مبنی تعلیق فوتبال ایران، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان با رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در این خصوص صحبت‌های نهایی را انجام داد و پس از موافقت رئیس کارخانه فولاد مبارکه و رحمانی، وزیر صنایع مهدی تاج می‌تواند دوباره کارمند این شرکت به کار خود بازگردد. به این ترتیب تاج بازنشسته محسوب نمی‌شود و می‌تواند در فدراسیون فوتبال ماندنی شود.

در ماده 60 خدمت‌رسانی به ایثارگران آمده است: «دستگاه‌های موضوع ماده (2) این قانون مکلفند حسب درخواست جانبازان و آزادگانی که قبل از تصویب این قانون در خدمت دستگاه بوده و قطع همکاری نموده‌اند، صرفاً برای یک بار نسبت به اعاده به خدمت آنان اقدام نمایند».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متن قانونی که مهدی تاج را ماندنی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..