تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا به تنهایی تحریم را ادامه می دهد /کارگروه‌های اقتصاد مقاومتی طرح‌های اقتصادی با تاب آوری بالا ارایه دهند

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان، آقای شریعتمداری که از دیشب به گلستان آمده و امروز در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی این استان حضور یافته در این جلسه گفت: این کارگروه‌ها نباید محل ارایه کار ساده دستگاه‌ها شود.

وی همچنین صیانت از اشتغال پایدار را از دیگر اولویت‌های مدیران استانی و اعضای کارگروه دانست و افزود: همچنین میزان سرمایه در گردش مطلوب نیز از دیگر نیاز‌های ایجاد شغل خواهد بود.


۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار ایجاد شغل در کشور
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت: هم اکنون ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد شغل در کشور در اختیار ماست.

شریعتمداری افزود: از این اعتبار برای ایجاد مشاغل در بخش‌های مختلف از جمله آی تی، اشتغال انفرادی مانند استارت آپ‌ها هزینه می‌شود.

وی گفت: مدیران باید دقت کنند این مبالغ در جای خودش هزینه شود که اگر دقت نکنند منجر به ایجاد معضل خواهد شد.

وی همچنین درباره تحریم‌های آمریکا و موضوع برجام گفت: آمریکایی‌ها به تنهایی تحریم را ادامه میدهند و هدف از این اقدام هم صرفا فشار اقتصادی و ایجاد نارضایتی عمومی است بنابراین باید هوشیار باشیم و مراقب هزینه کرد اعتبارات در جای خود و خصوصا موضوع اشتغال باشیم.

شریعتمداری ادامه داد: آمریکایی‌ها گفتند بعد از ۱۳ آبان خرید نفت ما را صفر میکنند، اما هوشیاری و اقدام به موقع دولت و کابینه موجب شد این موضوع در حد شعار باقی بماند.

انتهای پیام/ن/م

صحبت های وزیر کار در جلسه اقتصاد مقاومتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا به تنهایی تحریم را ادامه می دهد /کارگروه‌های اقتصاد مقاومتی طرح‌های اقتصادی با تاب آوری بالا ارایه دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..