تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعلیم و تربیت صحیح، بنیادی‌ترین نیاز زندگی اجتماعی است

تعلیم و تربیت صحیح، بنیادی‌ترین نیاز زندگی اجتماعی استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سیداحسن علوی ظهر امروز به همراه مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج از دبیرستان دخترانه شاهد هوشمند شهیده ژیلا مقبل و دبستان تربیت سنندج بازدید کرد.

وی در این بازدید اظهار کرد: همانگونه که ورودی هر شهری نشانه‌ای از فرهنگ آن شهر به شمار می‌رود با ورود به هر مدرسه‌ای فعالیت و تلاش عوامل و دانش‌آموزان آن آموزشگاه خود را نشان می‌دهد.

وی با تشکر از مدیر و عوامل اجرایی و آموزشی آموزشگاه در راستای فعالیت‌های انجام شده بر عدالت آموزشی در تمام مدارس استان تاکید کرد و افزود: امیدواریم که تمام مدارس استان از امکانات لازم برخوردار شوند تا عوامل آموزشی و اجرایی غمی غیر از تدریس نداشته باشند.

وی عنوان کرد: اگر آموزش و پرورش نباشد ساختن ساختمان و ... کاری بیهوده و عبث است و معلمان ما باید تامین باشند تا دغدغه‌ای غیر از آموزش و پرورش نداشته باشند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه آموزش و پرورش در اولویت نیست و تا زمانی که این طرز تفکر باشد ایراداتی وجود خواهد داشت.

علوی در ادامه ضمن دیدار با معلمان و دانش‌آموزان از بخش‌های مختلف آموزشگاه بازدید کرد و تعداد دو دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه چاپگر رنگی، یک دستگاه تکثیر به آموزشگاه اهدا کرد.

در ادامه این بازدید هزینه آسفالت حیاط آموزشگاه دخترانه شاهد هوشمند شهیده ژیلا مقبل نیز تامین اعتبار شد.

در بازدید سیداحسن علوی نماینده مجلس شورای اسلامی از دبستان تربیت نیز مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال برای هوشمندسازی کلاس درس و نصب دوربین مداربسته و ترمیم و نوسازی سرویس‌های مدرسه اختصاص یافت.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعلیم و تربیت صحیح، بنیادی‌ترین نیاز زندگی اجتماعی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..