تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوره آموزشی تهیه گزارش پساکنش در قم برگزار شد

دوره آموزشی گزارش پساکنش در قم برگزار شدبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم،دوره آموزشی تهیه و تدوین گزارش پساکنش پس از حوادث و سوانح به همت مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم برگزار شد.

هدف از برگزاری این دوره آموزشی  تهیه جامع و کامل گزارش ها  مستندسازی اقدامات و شناخت نقاط قوت و ضعف عملکرد در مواقع بروز حوادث و وقوع بحران‌ها بود.

 در این دوره، ارائه نکات آموزشی در خصوص نحوه تدوین گزارش از شرایط و اقدامات صورت گرفته در مواقع بروز بحران با تدریس دکتر اسکانی از اساتید و مشاوران برجسته در حوزه مدیریت بحران کشور صورت گرفت.

این دوره با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری قم برگزار شد،اعضای این ستاد شامل ستاد مرکزی و معاونت‌ها، مناطق هشتگانه و سازمان‌های مرتبط هستند که همگی از شرکت‌کنندگان و فراگیران این دوره آموزشی بودند.

دوره آموزشی تهیه و تدوین گزارش پساکنش در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوره آموزشی تهیه گزارش پساکنش در قم برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..