تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایستادگی ملت ایران در دفاع مقدس معادلات شرق و غرب را برهم زد

ساعت: 14:10 منتشر شده در مورخ: 1397/08/24 شناسه خبر: 1428524

امام جمعه موقت تهران گفت: جوانان ایرانی کارایی دلارهای نفتی را ناکارآمد کرد زیرا دفاع مقدس ترجمه دینمداری و مبانی اسلامی بود و عقبه اسلام در دوران دفاع حضور داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، علی اکبر حجت الاسلام ابوترابی فرد در کنکره ملی ۳هزار شهید استان قزوین که پیش از ظهر امروز در محل نمایشگاه های بین‌المللی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خدمت پدران، مادران و همسران فداکار و فرزندان پرافتخار و اقتدارآفرین انقلاب اسلامی، آزادگان و جانبازان مقام و ملت متدین و ولایتمدار و شهید پرور و دین باور استان قزوین سلام عرض میکنم.

وی افزود: از حضور پرارزش فرماندهی مقتدر سپاه پاسداران تشکر ویژه دارم و از سربازان این فرمانده مقتدر که با همکاری مسئولان استان اقدام به برگزاری این کنگره باشکوه را ساماندهی کردند.

امام جمعه موقت تهران ابراز کرد: ما درآغاز انقلاب اسلامی با دوره متفاوت و متضاد روبرو شدیم، حرکت اول با مدیریت نظام سلطه و مزدوران او در منطقه مثل صدام شکل گرفت که آغاز جنگ گسترده در ۱۲۰۰ کیلومتر از ایران اسلامی بود اقدامی که تمام صاحب نظران بر پیروزی صدام و فروپاشی انقلاب اسلامی اعتراف می‌کردند.

ابوترابی فرد گفت: حرکت دوم با مدیریت و فرماندهی بنیانگذار انقلاب اسلامی و حضور ملت ایران و پیشتازی ایثارگران ارتش و سپاه انقلاب و بسیج افتخارآفرین شکل گرفت این حرکت دوم کاملا تبیین کننده کارنامه و شناسنامه جمهوری اسلامی است.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: دفاع مقدس اقدام بزرگی برگرفته از آموزه‌های رحمانی بود؛ نظام جمهوری اسلامی از یک نظام دانایی مبتنی بر آموزه‌های وحی، نظریه حکومت قرآنی، با محوریت امام راحل و از فقیه صالح برخوردار بود.

وی عنوان کرد: دفاع مقدس آزمون بزرگ ولایت فقیه و مکتب اسلام برای پیش برد اهداف اسلام بود که ملت ایران به خوبی از عهده آن برآمد.

ابوترابی افزود: دفاع مقدس زمینه حضور اندیشه دینی در مدیریت دینی را فراهم و تثبیت کرد چرا ایران اسلامی که از کمترین ظرفیت‌های نظامی برخوردار بود در برابر ماشین جنگی شرق و غرب پیروز شدند؟

وی ادامه داد: جوانان ایرانی کارایی دلارهای نفتی را ناکارآمد کرد زیرا دفاع مقدس ترجمه دینمداری و مبانی اسلامی بود و عقبه اسلام در دوران دفاع حضور داشت.

امام جمعه موقت تهران گفت: ملتی که از دفاع مقدس دفاع می‌کرد به مبانی انقلابی اعتقاد داشت و پیشوای عادل فقیه صالح مدیر و مدبر این نظریه در دفاع مقدس، اقتدار و ظرفیت و توانایی خود را برای مدیریت کشور و وحدت امت اسلام و پیروزی بر نظام سلطه را ثبیت نمود .

ابوترابی افزود: اقتدار ملت ایران استکبار جهانی را با سوال جدی روبرو نمود وفرماندهانی که این جنگ را مدیریت و هدایت کردند به ارزش های و مبانی نظام  از عمق جان  باور داشتند و برای رسیدن به آرمان های والای اسلام می‌جنگیدند.

وی تصریح کرد: ملتی که از این جریان قدرتمند حمایت می کنند به اسلام  و انقلاب و رهبری او باور داشت.

امام جمعه مدقت تهران ابراز کرد: سربازانی که در این عرصه حضور داشتند رزمندگانی باهمه توان در برابر همه قدرت‌های شیطانی ایستاده بودند و قبل از هر چیز مبانی فکری و اعتقادی خود را به نمایش گذاشته بودند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایستادگی ملت ایران در دفاع مقدس معادلات شرق و غرب را برهم زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..