تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برجام بی فرجام بود و چیزی از آن عاید ما نشد/ سیاستگذاری های اقتصادی بیشترین نقش را در مشکلات دارند نه تحریم ها

ساعت: 14:13 منتشر شده در مورخ: 1397/08/24 شناسه خبر: 1428528

واکنش نماینده مردم تبریز در مجلس به مدافعان برجام؛

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت:متاسفانه عده ای همه چیز را در گرو برجام نشان دادند ولی برجام در واقع بی فرجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، احمدعلیرضا بیگی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز اظهار کرد: کسانی که اتهاماتی و القابی به منتقدان و مخالفان برجام می دهند در واقع همان مسیر رئیس جمهور را می روند که منتقدان را بی سواد و… خطاب کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها در مورد رعایت خطوط قرمز در برجام هشدار و تذکر دادند، افزود: متاسفانه عده ای همه چیز را در گرو برجام نشان دادند ولی برجام در واقع بی فرجام شده است.

وی با بیان اینکه برجام دستاوردی نداشت، گفت: مدعیان توفیقات برجام دیگر از گلابی و هلوی برجام صحبت نمی کنند و از برداشتن سایه جنگ به عنوان دستاورد برجام حرف می زنند که ادعای درستی نیست و واهی است.

علیرضا بیگی با اشاره به اینکه رونق اقتصادی و اشتغال را در گرو برجام عنوان می کردند ولی چیزی عاید نشد، تصریح کرد: عملا در این موضوعات توفیقی نداشتیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در برجام تضمین های لازم از طرف مقابل گرفته می شد ولی شرایط نشان می دهد که گرفته نشده است، اظهار کرد: در یک معامله معمولی، ابتدا از طرف مقابل تضمین می گیرند ولی در برجام ما بدون اینکه آورده طرف مقابل را شاهد باشیم، یکجانبه همه چیز را محقق کردیم و اکنون طرف مقابل به راحتی توافق را ترک می کند بدون اینکه خسارتی شامل او شود و خسارت عمده شامل ما شده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می شود، کشور را بدون اصلاح طلبان نمی شود اداره کرد، گفت: صحیح این است که بگوییم کشور را بدون مردم نمی توان اداره کرد و هر گروه سیاسی اعم از اصولگرا یا اصلاح طلب باید تلاش کنند تا رضایت مردم را به دست‌ آورده و مردم زندگی راحتی را شاهد باشند.

علیرضا بیگی تصریح کرد: مردم بهترین قاضی هستند که قضاوت کنند و بگویند که چه کسانی می توانند کشور را اداره کرده و بتوانند کشور را در شرایط سخت از تندباد حادثه و مشکلات نجات دهند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: آنهایی که خود را اصلاح طلب و یا مدافع اصلاح طلبی و یا هر چیز دیگری می دانند، مردم حاضرند به آنها نشان دهند که چه کسانی می توانند.

وی هم چنین در پاسخ به سوالی در مورد نقش تحریم ها در کشور، اظهار کرد: تحریم ها از ۱۳ آبان شروع شده ولی مشکلات از سال گذشته شروع شده که در آن زمان تحریم مطرح نبود و این نشان می دهد که تاثیر تحریم ها کم بوده است.

علیرضا بیگی افزود: بیشترین نقش در مشکلات به کارکردهای اقتصادی و سیاستگذاری های اقتصادی که به حجم قابل توجه نقدینگی تبدیل شده، بر می گردد و در نتیجه این سیاست ها بوده که در عرض هشت ماه ارزش پول ملی کاهش یافته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برجام بی فرجام بود و چیزی از آن عاید ما نشد/ سیاستگذاری های اقتصادی بیشترین نقش را در مشکلات دارند نه تحریم ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..