تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۲.۵ برابری سرمایه گذاری در اردبیل

ساعت: 14:07 منتشر شده در مورخ: 1397/08/24 شناسه خبر: 1428521

استاندار اردبیل گفت: امسال میزان سرمایه‌گذاری در سطح استان اردبیل نسبت به سال گذشته ۲.۵ برابر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،اکبر بهنام جو پیش از ظهر امروز  به مناسبت هفته وقف در دیدار با مدیرکل و کارکنان اوقاف و امورخیریه استان اردبیل اظهار داشت: نیازهای جامعه توسط عوامل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان احصا شود و واقفان عاقبت اندیش نیز در راستای نیازهای جامعه نیت خود را پیاده کنند.

وی با بیان اینکه وقف و مسایل فرهنگی در جامعه باعث تداوم مهر عطوفت می شود افزود: واقفان خیر اندیش پیوسته به فکر همنوعان خود بوده و قادر به مدیریت اموال خود در دنیای دیگر می شوند.

بهنام جو اوقاف و امور خیریه را یکی از نهادهای مورد اعتماد مردم و حکومت بر شمرد و اظهار کرد:۱۷۰مورد وقف در ۴ سال گذشته برای استان اردبیل آمار مطلوبی است و این مساله اعتماد و وثوق مردم به اداره اوقاف است.

استاندار اردبیل افزود: نیازهای جامعه در زمینه بهداشت، اشتغال، تولید و صنعت قابل لمس است و واقفان آینده نگر برای برون رفت از وضعیت حاکم جامعه می توانند در این حوزه ها سرمایه گذاری کنند.

وی با اشاره به اینکه بقاع متبرکه و امام زاده ها در استان اردبیل می توانند به قطب های فرهنگی تبدیل شوند افزود: بنا به منویات مقام معظم رهبری در راستای تربیت حافظان قرآن کریم و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی باید تلاش گسترده صورت گیرد.

استاندار اردبیل از مدیرکل اوقاف و امور خیریه خواست با فرمانداری شهرستان ها در رابطه با جذب و معرفی سرمایه گذار ارتباط نزدیکی داشته باشند.

اکبر بهنام جو افزود:برای دارایی و منابع موجود املاک تحت نظارت اوقاف و امور خیریه باید برنامه مدون تهیه و به سرمایه گذاران معرفی شود.

وی میزان سرمایه گذاری در استان اردبیل را نسبت به سال گذشته ۲/۵ برابر اعلام و اظهار داشت: اوقاف و امور خیریه استان اردبیل باید لیست منابع موجود را همراه با برنامه لازم در اختیار تیم اقتصادی استانداری قرار دهد تا نسبت به جذب سرمایه گذار دارای اهلیت اقدام شود.

در ادامه جلسه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل نیز عملکرد چهار ساله این اداره کل و برخی از مشکلات  و موانع موجود را تشریح کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۲.۵ برابری سرمایه گذاری در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..