تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عقب نشینی دلار به کانال ۱۱ هزار تومان/ یورو ۱۳ هزار تومان شد

ساعت24-در حالی که روز گذشته نرخ دلار چیزی حدود ۱۳ هزار تومان بود صبح امروز پنجشنبه ۲۴ آبان وارد کانال ۱۱ هزار تومان شد.همچنین دیگر ارز پر تقاضای بازار یعنی یورو، در محدوده ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

در حالی که روز گذشته نرخ دلار چیزی حدود ۱۳ هزار تومان بود صبح امروز پنجشنبه ۲۴ آبان وارد کانال ۱۱ هزار تومان شد.

از اوایل امروز نرخ دلار امریکا در روند کاهش خود به ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید و در حال حاضر قیمت فروش دلار در صرافی‌ها ۱۱ هزا و ۹۰۰ تومان است.

همچنین دیگر ارز پر تقاضای بازار یعنی یورو، در محدوده ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

این در حالی است که روز گذشته در بازار آزاد دلار با قیمت حدود ۱۳ هزار تومان معامله می‌شد.

برخلاف تصور عده‌ای، اعمال تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا نتوانست موجب ایجاد التهاب در بازار ارز شود و طبق گفته برخی از کارشناسان اقتصادی این افت قیمت ارز در بازار ادامه خواهد داشت و تا در روز‌های آینده دلار به قیمت واقعی یعنی چیزی حدود ۸ هزار تومان خواهد رسید.

منبع: ایلنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عقب نشینی دلار به کانال ۱۱ هزار تومان/ یورو ۱۳ هزار تومان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..